AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Del Skrevet 3. juni 2011 Gikk tur med hunden min i dag i skogen og da traff jeg på to damer, sikkert tidlig 20-årene som var på joggetur helt splitter naken. De jogget sakte forbi meg så jeg rakk jo og se en del da og de gjorde ikke et eneste forsøk på å skjule seg. Som om det det var det mest naturlige i verden. Men er det lov? Kan jeg si jeg ble utsatt for blotting? Jeg skjønner ikke en gang at de tør. Tenk om de hadde møtt på menn eller at noen tok bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 3. juni 2011 #2 Del Skrevet 3. juni 2011 hadde de joggesko og sokker på seg? Klarer ikke gå uten sokker i joggesko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #3 Del Skrevet 3. juni 2011 hadde de joggesko og sokker på seg? Klarer ikke gå uten sokker i joggesko... De hadde sko på seg mener jeg å huske, i hvertfall den ene. Sokker husker jeg ikke. Kan ikke si at jeg så at de hadde det, men kan ikke si at jeg prøvde å se heller. Ble bare så overrasket over at noen tør å gjøre sånn at det var nok mer det man vanligvis ikke ser jeg så mer på i den korte stunden jeg fikk se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 3. juni 2011 #4 Del Skrevet 3. juni 2011 Haha! Merkeligste jeg har hørt. Høres befriende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 3. juni 2011 #5 Del Skrevet 3. juni 2011 Koselig med ekte kropper da! :D Fysisk fostring i det fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Papesse Skrevet 3. juni 2011 #6 Del Skrevet 3. juni 2011 hadde de joggesko og sokker på seg? Klarer ikke gå uten sokker i joggesko... Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 3. juni 2011 #7 Del Skrevet 3. juni 2011 Gikk tur med hunden min i dag i skogen og da traff jeg på to damer, sikkert tidlig 20-årene som var på joggetur helt splitter naken. De jogget sakte forbi meg så jeg rakk jo og se en del da og de gjorde ikke et eneste forsøk på å skjule seg. Som om det det var det mest naturlige i verden. Men er det lov? Kan jeg si jeg ble utsatt for blotting? Jeg skjønner ikke en gang at de tør. Tenk om de hadde møtt på menn eller at noen tok bilde? Hadde de Reebok-joggesko kanskje? Synes absolutt ikke det burde være forbudt å jogge naken, men det er jo ikke så vanlig, hvor i landet skjedde dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #8 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg hadde ikke hatt noe i mot nakne damer i gata, men må nesten tenke på andre enn meg selv, og i den forstand synes jeg dette bør telle som blotting. Jeg hadde kanskje ikke vært så positiv til det hvis jeg hadde hatt barn. (noen vil kanskje si at barn ikke har vondt av å se en naturlig ting som kroppen til et menneske, men tviler på at de hadde sagt det samme om det var to menn som løp rundt og dingla snoppen sin foran alle sammen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2046 Skrevet 3. juni 2011 #9 Del Skrevet 3. juni 2011 for ikke å snakke om en naken mann/dame alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 3. juni 2011 #10 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg hadde ikke hatt noe i mot nakne damer i gata, men må nesten tenke på andre enn meg selv, og i den forstand synes jeg dette bør telle som blotting. Jeg hadde kanskje ikke vært så positiv til det hvis jeg hadde hatt barn. (noen vil kanskje si at barn ikke har vondt av å se en naturlig ting som kroppen til et menneske, men tviler på at de hadde sagt det samme om det var to menn som løp rundt og dingla snoppen sin foran alle sammen) Jeg må helt ærlig si at jeg ikke hadde reagert annerledes om det var menn i stedet for kvinner, og kan ikke skjønne at barn skal ha vondt av å se nakne kropper i helt naturlige og avslappede situasjoner (det er vel ikke verre enn i badstua i svømmehallen, der yngre gutter ofte må være med mor i jentegarderoben og jenter blir med far i guttegarderoben. Så lenge de nakne personene ikke gjør noe annet enn å oppføre seg helt vanlig, og ikke gjør fremstøt eller tilnærmer seg folk på noen måte, så har jeg ikke noe problem med slikt. Men jeg er rimelig sikker på at det kvalifiserer til blotting sånn rent juridisk, kanskje litt avhengig av hvem som eier marka og diverse sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå