Gå til innhold

På vei til en sunnere og lettere livsstil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha et lettere og sunnere liv! :jepp:

Problemet mitt er at jeg elsker mat og sjokolade og alt annet som smaker godt... :sukk:

Men nå har jeg bestemt meg, dette kan ikke fortsette! Det er på tide med forandringer, og de begynner nå! :biggrin:

Jeg er i ferd med å endre livsstil, slik at endringene som kommer blir varige.

Jeg har allerede tatt noen enkle grep som jeg håper og tror vil hjelpe meg til å nå målet.

Med meg på veien håper jeg å få ei som er i en liknende situasjon som meg. Jeg er gift, 29 år, med et barn. Jeg veier for tiden 84 kg, målet er i første omgang 77 kg. Når vekten er stabil der ser jeg hva jeg gjør videre.

Hvis noen vil være min "endring i livsstil venn", send meg en pm eller et svar her..

Jeg håper det blir ei jeg kan dele erfaringer med, motivere, og som kan motivere og dele erfaringer med meg..

Håper du er der ute, for nå SKAL jeg klare det! :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe:)

ok, det du burde vite er: du trenger ikke å "endre" livs stilen din;)

tren regelmessig

holder 5 min om dagen

morgen (før du hopper i dusjen) sittups 20, pushups(mannlig)10 og ryggen:)

tar meg 2min. max!

og det samme på kvelden:)

og helst en gang til over dagen

jeg øker etter behov, og sim-sala-bim: ned noen kilo og stramere kropp, uten å gi slipp på de tingene jeg liker:D

selvfølgelig spiser jeg ikke fastfood, jo faktisk en gang iblant:P men ikke ofte:)

Skrevet

Tuppe, sender deg en privmeld i mårra, ha en god kveld! :)

• Liker 1
Skrevet

Lykke til! Dette klarer du!! :klemmer:

Skrevet

tren regelmessig

holder 5 min om dagen

tar meg 2min. max!

jeg øker etter behov, og sim-sala-bim: ned noen kilo og stramere kropp, uten å gi slipp på de tingene jeg liker:D

selvfølgelig spiser jeg ikke fastfood, jo faktisk en gang iblant:P men ikke ofte:)

Det er her du tar helt feil! Det er ikke nødvendig å gå på diett for å miste kilo, men det er helt nødvendig å endre livsstil! Det har du gjort selv ved å begynne å trene - noe som er viktig når det gjelder vektnedgang. Men kost har også betydning, det kan man dessverre ikke komme utenom. ;)

• Liker 1
Skrevet

Tuppe, sender deg en privmeld i mårra, ha en god kveld! :)

:tommelsmil:

gleder meg til det!

ha en fin kveld du også :vinke:

AnonymBruker
Skrevet

tren regelmessig

holder 5 min om dagen

tar meg 2min. max!

Herregud for et tåpelig innlegg. Tipper du er tidlig i tenårene og føler du har funnet opp kruttet?

For det første: Dersom TS lever usunt er det åpenbart at en livsstilendring må til. Og når du skriver at det bare er å begynne å trene og slutte og spise fastfood, så er jo dette i seg selv en livsstilendring dersom det krever at TS begynner/slutter med noe.

For det andre: Situps trener de to største magemusklene, og pushups trener hovedsaklig bryst. Med dette i bakhodet burde det være åpenbart at disse to øvelsene ikke gir et fornuftig treningsgrunnlag. Hva med bl.a rumpe, lår og armer? Skal de forbli utrent, bare fordi man er for lat til å ofre mer enn 5 minutter pr dag? Fem minutter med kroppvektøvelser hver dag er uansett ikke tilstrekkelig til å bygge nevneverdig med muskler. Man må gjøre flere øvelser, og flere repetisjoner enn hva man får presset inn i en 5minuttersplan. Det er forøvrig heller ingen kondisjonstrening med i dette opplegget ditt.

For det tredje: Tror du virkelig at å trene to til fem minutter pr dag er tilstrekkelig til at man kan spise hva som helst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...