Sheherasade Skrevet 7. juni 2011 #23 Skrevet 7. juni 2011 For meg er en player en som holder på med flere damer samtidig, som ikke tar forhold høytidelig, og som ikke ønsker noe langvarig eller seriøst forhold. En gamer er en som har lest og følger reglene i Pick Up Artist. Noen playere er gamere, men ikke alle. Noen gamere er playere, men ikke alle. 2
Larsern Skrevet 8. juni 2011 #24 Skrevet 8. juni 2011 I følge wikipedia så nevnes ikke kvinnetekke med et ord når det gjelder gamere. Dette er utelukkende relatert til spilling. Holder meg altså til Waco's definisjon
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #25 Skrevet 8. juni 2011 Ja, men det er slang for de som har lest "The game", og brukes ofte tilogmed av dem selv..
Gjest Katten. Skrevet 14. juni 2011 #26 Skrevet 14. juni 2011 Hmh, så om man sier "Nja, jeg er vel kanskje delvis en gamer" så er det negativt uansett hva. Enten gamer du spill, eller så gamer du jenter. Crap, jeg tror jeg har tapt i ludo.
chikako Skrevet 14. juni 2011 #27 Skrevet 14. juni 2011 Hmh, så om man sier "Nja, jeg er vel kanskje delvis en gamer" så er det negativt uansett hva. Enten gamer du spill, eller så gamer du jenter. Crap, jeg tror jeg har tapt i ludo. Negativt å game spill? NEGATIVT???
Gjest Katten. Skrevet 14. juni 2011 #28 Skrevet 14. juni 2011 Negativt å game spill? NEGATIVT??? Da mesteparten av befolkningen ser for seg et sosialt utskudd som ikke har et liv med en gang de hører "gaming", så er det bare slikt det er. Nå gamer jeg ikke noe lengre. Annet enn minesveiper. Rundet 10,000 spilte spill - men har fortsatt ikke slått kameraten min som har klart det største på 51 sekunder. Hrmf. Til høsten blir det derimot andre boller: Battlefield 3, MW3, SKYRIM <3, nytt Assassins Creed, Dead Island. Har sagt i fra til alt av venner og familie om at jeg ikke blir å få tak i.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #29 Skrevet 14. juni 2011 Har lang erfaring med plyere. Mange av de vil kun ha en ting, de gjør alt og blir nesten desperate hvis de ikke får det de vil, de går ikke av veien for å lure deg og har gjerne andre damer på vent. Så har du de som er sammen med deg kun for sex, du er gjerne i ett forhold med han, men det er basert på løgn, de forteller deg det de tror du vil høre, når de går lei dumper de deg, en del av disse er også utroe. Så har du de som har vokst litt opp, de forstår gjerne at du har en del erfaring og kan bli mildere i sine måter, likevel sender de en melding i ny og ne for å holde deg varm, og det etter du har avist de. Mange av disse menneskene er direkte stygge,de spiller kortene så godt at du skal ha en del erfaring for å forstå det. Dette handler ikke om vanlige medmennskelige forhold der det er lov "og prøve å feile", gå fra hverandre hvis man ikke finner ut av det osv, dette handler om en kynisk mennesketype, mange av dem ulykkelige i seg selv og som bevisst booster eget ego for sin egen skakkjørte selvtillitt- det er en stor forskjell.
mysan Skrevet 25. juni 2011 #30 Skrevet 25. juni 2011 En player er den mannlige varianten av et laust kvinnfolk. Utrolig hvor stor forskjell det er i status på de to. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #31 Skrevet 29. november 2016 På 3.6.2011 den 14.10, FrøkenJosefine skrev: Jeg har lest endel tråder her inne hvor gutter blir definert som playere, og har i mitt stille sinn tenkt at dette er jo egentlig jenter som blir dumpa på en ulekker måte og bruker dette ordet for å fraskrive seg et slags ansvar i selve bruddet.. Bruker vi det ordet for å beskytte oss selv? For meg er definisjonen på en player en som gjerne er en som har lest "the game" og lurer jenter til en ONS men som ikke ringer igjen og som er borte når du våkner dagen etter. Her inne derimot virker det som om det kastes i fanget på alle gutter som mister interessen... Morsomt å gå inn på denne tråden nå. Har nettopp googlet definisjonen på en player. Har nok dessverre misforstått noen tråder her inne som omhandler såkalte "playere". For blir man utsatt av playere om man ikke selv lar seg utsette, og i så tilfelle at man utsetter seg for det, så har man jo villet? Oppriktig talt, jeg skjønner ikke helt. Jeg føler meg litt dum som sier at jeg ikke forstår. Men det er sant. Jeg ser at man kan bli lurt og føle seg skuffet for man trodde (og håpet) på noe annet. Men man kan ikke føle seg trakket på og såret av en "dum" person, kan man vel? Anonymkode: 6a60d...6c6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #32 Skrevet 29. november 2016 Ikke erfaring med 5-minutters playeren, ettersom de har en grusom utstråling. En slags "GRRRRRRR JEG ER SULTEN OG JEG ER SEXY, TA MEG *GROWL*, ØYNENE MINE ER NOK TIL Å SEDUCE DEG seXXy BABYYYYYYyyyy.........;)*brøle høyt for å markere sin greie* for så å banke hendene på brystet og lage diverse spennende lyder for å markere sin manndom. Ser slike hver dag, som subtilt liker å prakke på manndommen sin på andre.. selvsikre apekatter.. Som spankulerer rundt.. ææææææsj. Jeg spyr innvendig. Det verste er jo at kvinner "gir" slike beist sex sånn at de går rundt fornøyd... så kvalmende og ekkelt. Jeg praktsiserer yoga og meditasjon hver dag........................... Anonymkode: 88221...cac
fuglekvitter__ Skrevet 3. desember 2016 #33 Skrevet 3. desember 2016 På 3.6.2011 den 12.10, FrøkenJosefine skrev: Jeg har lest endel tråder her inne hvor gutter blir definert som playere, og har i mitt stille sinn tenkt at dette er jo egentlig jenter som blir dumpa på en ulekker måte og bruker dette ordet for å fraskrive seg et slags ansvar i selve bruddet.. Bruker vi det ordet for å beskytte oss selv? For meg er definisjonen på en player en som gjerne er en som har lest "the game" og lurer jenter til en ONS men som ikke ringer igjen og som er borte når du våkner dagen etter. Her inne derimot virker det som om det kastes i fanget på alle gutter som mister interessen... Er ikke det heller en gutt eller en jente som flørter med mange forksjellige mennesker? Sånn definerer jeg det, men vi har jo alle forskjellige definisjoner på hva det er. Jeg er enig i at de lurer folk i allefall. Selv har jeg så godt som aldri brukt det ordet, så jeg har ikke så mye mer å komme med egentlig.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #34 Skrevet 3. desember 2016 psykopatiske trekk Anonymkode: caca1...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå