Gå til innhold

Hva er definisjonen på en "Player"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest endel tråder her inne hvor gutter blir definert som playere, og har i mitt stille sinn tenkt at dette er jo egentlig jenter som blir dumpa på en ulekker måte og bruker dette ordet for å fraskrive seg et slags ansvar i selve bruddet..

Bruker vi det ordet for å beskytte oss selv?

For meg er definisjonen på en player en som gjerne er en som har lest "the game" og lurer jenter til en ONS men som ikke ringer igjen og som er borte når du våkner dagen etter. Her inne derimot virker det som om det kastes i fanget på alle gutter som mister interessen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er "player" en betegnelse for en promiskuløs gutt som forfører damer og stikker når han har fått sex.

Gutta må jo også få lov til å gå lei, finne ut at de ikke passer sammen med den de dater, vokse fra oss og prioritere andre ting uten at de blir sett på som utspekulerte og bare ute etter sex.

Skrevet

For meg er "player" en betegnelse for en promiskuløs gutt som forfører damer og stikker når han har fått sex.

Gutta må jo også få lov til å gå lei, finne ut at de ikke passer sammen med den de dater, vokse fra oss og prioritere andre ting uten at de blir sett på som utspekulerte og bare ute etter sex.

Ja, jeg er veldig enig med deg..

Er et av disse stemplene som deles ut rundhåndig når det virker som den som sier det ikke har fått det helt som hun vil..rett og slett!

Dessuten er man jo to når man har sex...

Skrevet

Det skal rimelig mye til for at et forhold skal fungere også. Noen ganger gjør det bare ikke det. Det betyr ikke at mannen er et svin hvis det er han som tar initiativ til å avslutte. Det er lov å være såra, men egentlig tror jeg man fort bruker player-kortet for å trøste seg selv. Da er det ham det er noe galt med.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en tidligere venninne som var helt ram på det der..

Hun var så sykt masete på gutter hun drev på med, sendte meldinger og ringte konstant og var ganske konfronterende av seg.. I mangel på selvinnsikt så var alle gutter "playere" når de gikk drittlei..

Jeg har vært aktiv på datingfronten siden jeg var 18 og kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har følt at jeg har blitt playa!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også noen sånne venninner :) Lillesøsteren min er også litt sånn, faktisk. Hun er også flink til å sutre over at jeg har et fungerende forhold, mens hun skremmer vekk sine beilere. "Hvorfor kan ikke jeg møte noen som respekterer meg? Hvorfor ender jeg opp med drittsekkene?"

Egentlig har hun jo møtt fine gutter som innehar de kvalitetene, men hun skremmer dem bort.

Skrevet

Tror vi er inne på noe her...

Finnes jo drittsekkgutter også, men så vanvittig mange av dem tviler jeg på at det er!

Har mere tro på at det finnes flere mennesker uten selvinnsikt.. :sjenert:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

*dytter*

Gode refleksjoner jenter, gode refleksjoner..............

• Liker 2
Skrevet

Dette var visst en uinteressant diskusjon for dem som blir utsatt for playere :popcorn:

Skrevet

Hehe, ja i forhold til hvor mange som sier det, er det veldig få som har noen meninger rundt det ser det ut som..:P

Kanskje vi traff spikeren rett på hue?

• Liker 1
Skrevet

Hehe, ja i forhold til hvor mange som sier det, er det veldig få som har noen meninger rundt det ser det ut som..:P

Kanskje vi traff spikeren rett på hue?

Blir litt som å kjøpe gull av sigøynere på gata; man kan klage over at det er jævlig dårlig gjort å lure folk på denne måten, men ikke uten å gjøre seg selv til en idiot.

Skrevet

Hmm.. Kanskje..

Sjelden noen ikke er uenige da..

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe vits å komme med vår syn på dette da?

Dere har deres oppfatning av oss er jo at vi bare er såret og sytete jenter som er blitt dumpa,så skifter dere neppe mening uansett.

Skrevet

Forresten, hva er forskjellen på en 'Player' og en 'Gamer'? :gjeiper:

Skrevet

en player får fitte, en gamer har bare lest om det.

Skrevet

Ikke veldig mye..

Noen ganger føler jeg gamerne er litt mere notoriske og kategoriske, mens playerne er mere følelsesstyrte..

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Forresten, hva er forskjellen på en 'Player' og en 'Gamer'? :gjeiper:

en player får fitte, en gamer har bare lest om det.

Ikke veldig mye..

Noen ganger føler jeg gamerne er litt mere notoriske og kategoriske, mens playerne er mere følelsesstyrte..

Nåh...! Jeg trodde Playere lekte med damer mens Gamere lekte med PC/PS3/Xbox jeg..... :vetikke:

Skrevet

Min gamer leker i alle fall med meg. Og med pcen.

• Liker 1
Skrevet

Tror han mente gamere i den forstand at det var gutter som har lest "The game" og sjekker etter disse reglene..

Gamere sjekker på nett de.. hihi søte kjærsten min!

• Liker 1
Skrevet

Følte at vi var over i en mer tullete diskusjon nå, og benyttet sjansen til å være forelska i kjæresten min :sjenert:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...