*-* Cindy *-* Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Jeg har hørt det mange ganger før. Folk som sier at neglefil av metall ikke er så bra, papp er litt bedre, og glass er det beste. Selv vet jeg ikke helt hva jeg synes, for jeg synes liksom glassfilen ikke er så lett å bruke, og pappfilen er så tykk at jeg ikke får den under neglen hvis jeg har korte negler. Så da lurer jeg på om jeg faktisk synes metallfil er best. Hvilken bruker du, og hvilken synes du gir det beste resultatet?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Jeg bruker papp, egentlig fordi jeg aldri har prøvd noe annet. Det finnes tynne pappfiler også, så har man en sånn er det ikke noe problem å få den under neglen. Men jeg er interessert i å prøve glassfil!
*-* Cindy *-* Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2011 Jeg kjøpte en glassfil, men den skuffet meg :/ Det er jo klart at det kan være bare det merket som var dårlig, da
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Glassfil er det som har lengst holdbarhet og er litt finere i kornet så den ikke "river" opp neglen, derfor anbefales den til de som filer ofte. Selv foretrekker jeg pappfilene. De er billige og fåes i mange korningsgrader, men så er neglene mine er sterke og lange da.
siljus Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 Jeg har også hørt at metallfil vil kunne skade neglene.. Selv bruker jeg papp fil, mye av samme grunnen som over at de er billige og finnes i flere former ol. Jeg har en metallfil, men synes ikke resultatet ble noe bra med de heller... Når jeg var til en slik negledesigner brukte hun pappfil (selvfølgelig av ett bedre merke og kvalitet enn h&m f.eks. ) Kunne også tenke meg å teste glassfilene..
Gjest _Hufsa_ Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 Jeg har glassfil, men synes neglene mine bare blir superflisete hver gang jeg bruker den.
Grønt blad Skrevet 3. juni 2011 #7 Skrevet 3. juni 2011 Jeg bruker glassfil, og synes uten tvil at det er det beste. Liker at den er holdbar, at den er passe finkornete og gir et pent resultat. Jeg har ikke sterke negler.
*-* Cindy *-* Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2011 Jeg har glassfil, men synes neglene mine bare blir superflisete hver gang jeg bruker den. Samme erfaring her!
Grønt blad Skrevet 3. juni 2011 #9 Skrevet 3. juni 2011 Samme erfaring her! Så rart. Glassfil er det eneste som ikke fliser opp neglene mine...
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #10 Skrevet 3. juni 2011 Jeg liker metallfil bedre enn det jeg har prøvd av pappfiler, for å gjøre forvirringen total Har sterke negler. Ikke prøvd glassfil.
Yasi Skrevet 3. juni 2011 #11 Skrevet 3. juni 2011 Glassfil er favoritten her Synes den gjør en god jobb, og jeg er veldig fornøyd med resultatet
Gjest Gaby Skrevet 3. juni 2011 #12 Skrevet 3. juni 2011 Jeg liker pappfiler best, de finnes i mange ulike fasonger, og du kan kjøpe dem så fin eller grov du vil. Glassfiler klarer jeg ikke, får sånn "skrape-neglene-på-tavle-feeling" *grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå