pingalu Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Lurer rett og slett på om noen har prøvd denne, og om den funker? Jeg har veldig sensitiv hud, med litt urenheter her og der, og tenkte jeg kanskje kunne prøve å kombinere denne med matis sin delicate-krem. Har prøvd md formulation sin Continuous Renewal Serum for sensitiv hud, men den reagerte jeg svært sterkt på, med utslett. Derfor håper jeg at denne kanskje er litt mildere for huden (og bedre egnet for sensitiv hud), noen som vet noe om dette? Kom gjerne med alle erfaringer
Stjerner Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 eg har og veldig sensitiv hud. har prøvd den og den var heilt grei. merka ingen forandring på huda, berre at ho vart mjuk
pingalu Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2011 Hm, vil gjerne bli kvitt urenhetene, er så irriterende. Kan telle kvisene gjennom hele tenåringstida på ei hand, men nå som jeg er i starten av 20-årene, har de plutselig startet å dukke opp, og nå ser jeg ut som jeg er 15! Ingen som den har funket for?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå