Periwinkle Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Hei! Nå fyker jeg av gårde til USA om litt under ei uke og er på leting etter overnatting i NYC. Jeg har overnatting de andre plassene jeg skal, så jeg reiser ikke uten overnatting altså Skal tilbringe en eller to dager i NYC tenkte jeg, og lurte derfor på om noen hadde anbefalinger til billig overnatting. Så sentralt som mulig, helst Manhatten - nært, men Brooklyn og Queens går greit om det er nært buss/undergrund. Jeg har kjørt googlesøk på googlesøk så jeg vet å finne billige hosteller og slikt, men vil gjerne ha tilbakemelding fra noen som har bodd på noe slikt? En ting er jo å lese om det, en annen ting er jo hva virkeligheten sier MAX - pris for 2 personer pr natt er 1000kr, men nå skal det være sagt at jeg har funnet alternativer nede i 550kr for to pr natt, så heeelst rundt den priskategorien Og om noen har noe tips til litt annerledes ting å se i NY, så setter jeg pris på det også. (Da tenker jeg ikke de selvsagte turistattraksjonene, for de vet jeg om ) Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå