AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Har søkt phd etter jeg er ferdig med masteren. Kommer neppe inn, da jeg har sterk C i snitt. går det an å bruke et år på å ta opp karakterer for å komme inn? Må ha B i snitt. Er ikke så mye som skal til for å forbedre, kanskje et semester sannsynligvis 2. Har søkt jobb også og fått to tilbud, men jeg har lyst til å fortsette arbeidet jeg har lagt ned i masteren. Jobbene jeg har fått er jeg godt kvalifisert for, men tror ikke jeg vil like det på lang sikt.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Har søkt phd etter jeg er ferdig med masteren. Kommer neppe inn, da jeg har sterk C i snitt. går det an å bruke et år på å ta opp karakterer for å komme inn? Må ha B i snitt. Er ikke så mye som skal til for å forbedre, kanskje et semester sannsynligvis 2. Har søkt jobb også og fått to tilbud, men jeg har lyst til å fortsette arbeidet jeg har lagt ned i masteren. Jobbene jeg har fått er jeg godt kvalifisert for, men tror ikke jeg vil like det på lang sikt. Er også bekymret for om jeg klarer å gjennomføre, da det kun er A og B karakterer som gir bestått.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 Hvis du skal forbedre karakterene dine kan du ikke ha tatt ut graden, så du må i så fall passe på at du ikke gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå