Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt phd etter jeg er ferdig med masteren.

Kommer neppe inn, da jeg har sterk C i snitt. går det an å bruke et år på å ta opp karakterer for å komme inn? Må ha B i snitt.

Er ikke så mye som skal til for å forbedre, kanskje et semester sannsynligvis 2.

Har søkt jobb også og fått to tilbud, men jeg har lyst til å fortsette arbeidet jeg har lagt ned i masteren.

Jobbene jeg har fått er jeg godt kvalifisert for, men tror ikke jeg vil like det på lang sikt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har søkt phd etter jeg er ferdig med masteren.

Kommer neppe inn, da jeg har sterk C i snitt. går det an å bruke et år på å ta opp karakterer for å komme inn? Må ha B i snitt.

Er ikke så mye som skal til for å forbedre, kanskje et semester sannsynligvis 2.

Har søkt jobb også og fått to tilbud, men jeg har lyst til å fortsette arbeidet jeg har lagt ned i masteren.

Jobbene jeg har fått er jeg godt kvalifisert for, men tror ikke jeg vil like det på lang sikt.

Er også bekymret for om jeg klarer å gjennomføre, da det kun er A og B karakterer som gir bestått.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal forbedre karakterene dine kan du ikke ha tatt ut graden, så du må i så fall passe på at du ikke gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...