Gå til innhold

Utrorykter ..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :-)

I det siste har det gått rykter om at kjæresten min har vert utro tidligere i forholdet når han har vert ute på byen.

Med en gang jeg fikk vite om ryktene så ringte jeg han å spurte om han hadde vert utro, og svaret var "Nei, jeg har vert flink! Du kan bare spørre kompisene mine". Jeg sa at jeg stolte på han, og så ringte jeg videre til han som hadde sagt til bestevenninnen min at han hadde vert utro, for å høre om hva han hadde gått rundt å sagt. Han sa at han aldri hadde sagt det, og at kjæresten min aldri ville gjort noe sånt. Han var med andre folk når jeg snakket med han, og når de hørte hva vi snakket om begynte de å si det samme.

Typen sier ofte at han elsker meg, at han aldri vil miste meg og at jeg aldri må gå fra han. Han har også sagt at han aldri ville vert utro mot meg for jeg betyr alt for han og han elsker meg mer enn alt annet. :rodmer:

Merker jeg har vert litt mer kritisk når han skal ut på byen med gutta eller når jeg for eksempel ikke vet hvor han er (vi er ikke samboere).

Tror dere det bare er rykter?

Vet at dere ikke kan vite dette, men vil høre litt om andres meninger :-) Selv tror jeg bare det er rykter, for jeg stoler på kjæresten min når han sier at det ikke er sant, men likevel så er det jo ikke noe kjekt å høre sånt!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var i samme situasjon selv for litt siden, der var det HUN som ringte meg å fortalte at de to hadde hatt sex. Jeg har valgt å tro på han, tenkte endel på det i begynnelsen, men jeg må jo heller stole på han enn ei gal kvinnemenneske som bare var sur og sint for han hadde fått seg kjæreste.

Stol på han du, det vil tidsnok vise seg om det er usannheter ute å går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...