AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Del Skrevet 2. juni 2011 De siste 4 mnd har jeg holdt på med en gutt, å vi har hatt det helt perfekt. Men nå virker det som han begynner å bli lei. De siste mnd har vi møttes 3-4 ganger i uken, sovet over i helgene å slikt. Men nå de siste to ukene synes jeg han har virket fraværende. Vi har bare møttes 3ganger. Han holder på å pusse opp i leiligheten sin, å må få den ferdig til slutten av juni, for han må flytte ut fra der han bor nå den 1.Juli. Han har en god del igjen å jeg skjønner at han må prioritere den framfor meg. Men jeg føler meg veldig avvist når jeg spør om han vil finne på noe. Idag spurte jeg om vi skulle lage noe mat når han var ferdig der, men fikk tilbake at han var sliten å at vi kunne gjøre det en annen dag. Å slik har det vært de siste gangene jeg har spurt. Så jeg skjønner ikke hva han vil lengre, for når vi møtes har vi det helt perfekt ilag, koser på sofaen mens vi ser tv, lager mat osv.. Å han er bestandig veldig opptatt av meg.. Så jeg skjønner ikke, hvis han er lei, så kan han da vell si det til meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DBM Skrevet 2. juni 2011 #2 Del Skrevet 2. juni 2011 Han holder på å pusse opp i leiligheten sin, å må få den ferdig til slutten av juni, for han må flytte ut fra der han bor nå den 1.Juli. Han har en god del igjen å jeg skjønner at han må prioritere den framfor meg. fikk tilbake at han var sliten å at vi kunne gjøre det en annen dag. for når vi møtes har vi det helt perfekt ilag, koser på sofaen mens vi ser tv, lager mat osv.. Å han er bestandig veldig opptatt av meg. Jeg kortet det ned for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
champi Skrevet 2. juni 2011 #3 Del Skrevet 2. juni 2011 tilby deg å hjelpe han i leiligheten? da får dere jo litt tid sammen:) hvis han er lei av deg, finner du vel det fort ut da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Del Skrevet 2. juni 2011 Takk for svar, ja jeg sa at han måtte bare si ifra hvis han trengte hjelp med noe. Men er badet å soverom som er igjen, så jeg kan jo ikke så mye med slikt. Får heller tilby meg når han skal flytte inn :-) Jo, hadde vell det. Men blir så usikker.. Jeg forstår jo at han må prioritere leiligheten siden han må han den ferdig nå om under en mnd. Men samtidig føler jeg meg litt avvist. Men jeg vet jo at han ikke har tid å være sammen med kompissene, å han har heller ikke vært på fest i helgene de siste 3 ukene pga han holder på der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 3. juni 2011 #5 Del Skrevet 3. juni 2011 Ville ikke lagt mer i det enn at han er opptatt med leiligheten. Kanskje han er typen som trenger å være alene når han skal bygge opp energi igjen. Jeg er iallefall sånn, når jeg er vanvittig sliten etter harde dager så har jeg ikke lyst å hoppe rett i dusjen og kle meg fint og dra til en jeg dater og drive og lage mat, det blir et lite ork. Og selv om jeg hadde tvunget meg til det så hadde jeg jo bare ligget der som et slakt, sovnet under filmen og kanskje hatt laber sexlyst. Det er litt morsommere å date når man er opplagt. Det er litt annerledes når man har vært et par lenge, men dere er jo fremdeles litt ferske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #6 Del Skrevet 3. juni 2011 Så jeg skjønner ikke hva han vil lengre, for når vi møtes har vi det helt perfekt ilag, koser på sofaen mens vi ser tv, lager mat osv.. Dette synes jeg høres fryktelig kjedelig ut. En ung mann ønsker vel litt mere action enn å kose i sofaen og lage mat. Kanskje derfor han har blitt så opptatt. Du får prøve å være litt kreativ og finne på noe litt mere spennende å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. juni 2011 #7 Del Skrevet 3. juni 2011 Dette synes jeg høres fryktelig kjedelig ut. En ung mann ønsker vel litt mere action enn å kose i sofaen og lage mat. Kanskje derfor han har blitt så opptatt. Du får prøve å være litt kreativ og finne på noe litt mere spennende å gjøre. Hva skulle det være da, tenker du? Hanggliding eller fallskjermhopping? Blir oppgitt av folk som kjeder seg fort. Jævla slitsomme å ha med å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #8 Del Skrevet 3. juni 2011 Hva skulle det være da, tenker du? Hanggliding eller fallskjermhopping? Blir oppgitt av folk som kjeder seg fort. Jævla slitsomme å ha med å gjøre. Ser du ingen mellomting mellom å kose i sofaen og hoppe i fallskjerm? Unge mennesker skal være ute og oppleve ting, sitte i sofaen kan man gjøre når man blir gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. juni 2011 #9 Del Skrevet 3. juni 2011 Ser du ingen mellomting mellom å kose i sofaen og hoppe i fallskjerm? Unge mennesker skal være ute og oppleve ting, sitte i sofaen kan man gjøre når man blir gammel. Joda, greit nok det. Jeg satte det litt på spissen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå