AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 På facebook får man ofte opp på høyre side i profilen....... Kjenner du kanskje? der det er et bilde av personen og et navn, og der står det legg til som venn. Hvordan klarer den å finne frem til det, eller er det personer som har snoket på min profil? Noen ganger kjenner jeg de andre ganger ikke.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 På facebook får man ofte opp på høyre side i profilen....... Kjenner du kanskje? der det er et bilde av personen og et navn, og der står det legg til som venn. Hvordan klarer den å finne frem til det, eller er det personer som har snoket på min profil? Noen ganger kjenner jeg de andre ganger ikke. Du vet hvordan du har venner på facebook og du kan se at man har felles venner? Jeg tror vennfinneren ser hvem andre på fb som du ennå ikke er venner med, men som har felles venner med deg, og går dermed ut ifra at du kanskje kan kjenne noen av de.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Pga dere har felles venner. Jeg har en snokeprofil også der jeg får opp venneforslag. Den har jeg ingen venner på. Så det kan ikke være derfor.
Xaphan Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Det er basert på dine felles venner og andre opplysninger du har oppgitt. For eksempel hvilken skole eller arbeidsplass du har gått på.
FrøkenJosefine Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 Facebook ser deg! Kan også være hvor du bor, hvilken ting du "liker" og mange sånne ting også..
Chiyo Skrevet 3. juni 2011 #7 Skrevet 3. juni 2011 Jeg har en snokeprofil også der jeg får opp venneforslag. Den har jeg ingen venner på. Så det kan ikke være derfor. En snokeprofil? Virkelig? 2
Xaphan Skrevet 3. juni 2011 #8 Skrevet 3. juni 2011 Jeg stussa litt på det jeg også. Hva er det godt for? Om du ikke har noen venner får du ikke sett noe mer (tvert i mot) enn det du gjør med den andre profilen din. Og dessuten er det jo ingen som kan finne det ut dersom du snoker. 2
Tormod83 Skrevet 3. juni 2011 #9 Skrevet 3. juni 2011 Dersom snokeprofilen har en emailadresse som har en kontaktliste vil nok facebook kunne koble disse opp mot hverandre.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #10 Skrevet 5. juni 2011 Dersom snokeprofilen har en emailadresse som har en kontaktliste vil nok facebook kunne koble disse opp mot hverandre. Har en emailadresse der jeg ikke har venneliste. Bruker profilen kun for å snoke. Jeg skjønner ikke hvordan jeg da kan få opp venneforslag da.
Gjest döderlein Skrevet 5. juni 2011 #11 Skrevet 5. juni 2011 Har en emailadresse der jeg ikke har venneliste. Bruker profilen kun for å snoke. Jeg skjønner ikke hvordan jeg da kan få opp venneforslag da. Facebook vil vel hjelpe deg, hihi
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #12 Skrevet 5. juni 2011 Facebook vil vel hjelpe deg, hihi Det er creepy, ofte er det folk jeg vet godt hvem er. Det er den funksjonen der som viser venner foreslått av facebook. Noen som vet om det vises hos begge parter, i såfall bør jeg slette snokeprofilen min. Får angst.
spinnwild Skrevet 6. juni 2011 #13 Skrevet 6. juni 2011 Kanskje facebook regstrere hvem du snoker på?
FrøkenJosefine Skrevet 6. juni 2011 #14 Skrevet 6. juni 2011 Det er mere creepy at folk har snokeprofiler..hehe 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #15 Skrevet 6. juni 2011 Hehe, syns det er litt morsomt at en som har en egen Facebookprofil kun for snoking syns det er creepy at Facebook gir venneforslag. Men tipper de tar utgangspunkt i profilene du har snoket på når de gir venneforslag. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #16 Skrevet 8. juni 2011 Kanskje facebook regstrere hvem du snoker på? Men vet du om venneforslaget kommer opp hos begge parter?
spinnwild Skrevet 8. juni 2011 #17 Skrevet 8. juni 2011 Men vet du om venneforslaget kommer opp hos begge parter? Vet ikke, men det hadde jo vært greit. Er jo en grunn til at man kikker på akkurat den og den profilen... Så om du kikker på hans profil, så vil nok facebook anta at dere kanskje kjenner hverandre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå