Gjest lilletroll Skrevet 12. november 2003 #1 Skrevet 12. november 2003 Hei, jeg er på utkikk etter notene til Webbers Pie Jesu.....noen som vet om de ligger noe sted på internett, eller om det er noen som har de og kan scanne de inn og maile til meg?? *håper*
Tusenogtredve Skrevet 12. november 2003 #2 Skrevet 12. november 2003 (endret) Webber er veldig streng på opphavsretten - så jeg tviler på at du finner noe på nettet. Det letteste (og eneste lovlige) er å gå til en butikk som forhandler noter (eller en nettbutikk) å spørre etter den der. Komponisten lever faktisk av dette. Endret 13. februar 2007 av Tusenogtredve
Gjest sexysadie Skrevet 12. november 2003 #3 Skrevet 12. november 2003 litt utenfor tema: min søster har sunget Lloyd Webbers Pie Jesu in på cd. Jeg var så stolt av henne.
SuperNova Skrevet 13. november 2003 #4 Skrevet 13. november 2003 litt utenfor tema: min søster har sunget Lloyd Webbers Pie Jesu in på cd. Jeg var så stolt av henne. Jeg visste det! Du er søstra til Sissel Kyrkjebø, ikke sant?
Amarone Skrevet 13. november 2003 #5 Skrevet 13. november 2003 Eller du kan gå på et bibliotek med musikkavdeling, låne den og kopiere! Amarone
Gjest sexysadie Skrevet 13. november 2003 #7 Skrevet 13. november 2003 Jeg visste det! Du er søstra til Sissel Kyrkjebø, ikke sant? Ikke akkurat henne; nei. Men søstersen har også en vidunderlig vakker sopran.
Isiselin Skrevet 13. november 2003 #8 Skrevet 13. november 2003 Jeg har den... Kan scanne og sende den til deg, men sender du meg e-postadressen din i PM til meg da? Fine-fine sangen! *mimre til sangeksamen med nerver og panikk og Pie Jesu*
Tusenogtredve Skrevet 13. november 2003 #9 Skrevet 13. november 2003 Og så var det den opphavsretten, da. Men for all del - jeg skal ikke si det til noen, jeg. Blir bare litt oppgitt over at det er så lett å skaffe noter gratis (eller stjele som jeg kaller det). Det inspirerer ikke til å skrive mer musikk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå