Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja,altså, det kan se ut som jeg har gått i sparebluss etter 1/2 år på altfor lite kalorier stort sett hver dag.

Jeg går nå opp i vekt selv om jeg fortsatt spiser midre enn anbefalt slankediett.

Har vært hos legen som sier at det kan virke som jeg er underernært pga endel plager som vi ikke finner noe svar på igjennom blodprøver.

Hva gjør jeg nå for å stoppe både vektoppgangen og spareblusset?

Hvis jeg begynner å spise normalt igjen så vil jeg jo gå masse opp i vekt, og det ønsker jeg jo virkelig ikke!!

Noe tips??

Lei meg nå, det var jo virkelig ikke det her jeg ønsket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Akkurat samme problem her også :sukk:

Fikk svar på en side som kanskje hjelper deg. Klipper og limer litt siden jeg ble litt misforstått.

"Derfor vil jeg anbefale at du begynner gradvis å normalisere kostholdet ditt. Dette er et eksempel på hvordan du kan spise normalt:

Frokost: Grov kornblanding uten tilsatt sukker eller havregrøt med skummet melk, banan eller eple/kanel. 1 glass juice. 1 teskje tran

Mellommåltid: Frukt/grønnsaker. Vann

Lunsj: Grovbrød med fiskepålegg, egg, skinke, roastbeef, magerost, cottage cheese, kylling/kalkunpålegg, osv. 1-2 glass skummet melk.

Mellommåltid: Frukt/grønnsaker, eller lettyoghurt med kornblanding/nøtter. Vann

Middag: Et stykke fisk, kylling eller magert kjøtt med 2 poteter eller en knyttnevestor porsjon ris/pasta og mye salat/grønnsaker uten fet dressing. En porsjon er alltid nok. Drikk alltid vann til middag.

Kvelds: Et grovt rundstykke/et par knekkebrød med magert pålegg og skummet melk.

Med et normalt kosthold og de næringsstoffene du trenger, så vil du være i stand til å trene regelmessig og ofte.

Selvsagt er lett jogg for deg overveldende, når du ikke får i deg det du trenger og du dermed ikke har overskudd. Får du kostholdet på plass, så kan du trene akkurat det du vil, men selvfølgelig må du starte på et nivå som passer deg.

Liker du å være ute, så trenger du ikke nødvendigvis å jogge i starten. Du kan for eksempel gå hurtig og småløpe litt innimellom, eller gjøre andre ting du liker og som bedre utholdenheten.

Edit:Sa at jeg vile bgynne å trene men jeg har så lite energi at det at det virket umulig.

Endret av Ibanez
AnonymBruker
Skrevet

*dytter*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...