Gå til innhold

Flytog - koffert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere!

På lørdag skal jeg ta flytoget til Gardermoen for første gang. Gruer meg litt :sjenert:

Hvor har jeg kofferten? Er det sånn som på buss?

Er det da trykt å ha den der, eller er det mulig å ha den ved siden av meg inne på toget?

Gruer meg veldig! Liker ikke å ta tog alene, og har klart å unngå det helt til nå :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere!

På lørdag skal jeg ta flytoget til Gardermoen for første gang. Gruer meg litt :sjenert:

Er det da trykt å ha den der, eller er det mulig å ha den ved siden av meg inne på toget?

Gruer meg veldig! Liker ikke å ta tog alene, og har klart å unngå det helt til nå :sukk:

Du tenker for mye koffert din frekkas :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere!

Det er et stiv-opplegg-greie til bagasje rett innenfor dørene på toget. God tur!:)

Skrevet (endret)

Og et seriøst svar: Ja, du kan ha kofferten din ved siden av deg, ja det er trygt dersom du har oversikt over den selv, nei det er ikke som på buss. Du har kofferten din i en 'hylle' som du ser med en gang du kommer inn på toget :) Er meget mulig at du kan ha den på hattehylle over deg og, det husker jeg faktisk ikke, men du kan også helt sikkert ha den på setet ved siden av deg.

Ta det med ro! Det går helt sikkert kjempefint! Husk at flytoget vanligvis ikke er like folksomt som vanlig tog. De er utrolig behagelige, og hadde det ikke vært for at det er ganske mye dyrere enn vanlig tog, ville jeg tatt flytoget til oslo hver gang jeg skal dit. Også sånn av prinsipp, da jeg missliker nsb.

God tur! :klemmer:

Endret av Husplante
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...