Reina Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 Finnes det? Eventuellt hvor, hvor ofte, hvilke danser, pris? Jeg er spesielt glad i danser som salsa, mambo og slike... Kunne tenkt meg å begynne neste høst, når jeg skal bo i Bergen, hvis ikke det er så himla dyrt, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 Heisann! Hildemors, Rock'n rolf og Bergen dansesenter er de største. Du finner info og prislister på nettsidene deres. Skal du studere i bergen på universitetet eller høyskolen så har de et eget dansetilbud! 400 kr pr semester og du kan danse så mye du gidder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 13. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 13. november 2003 Skal du studere i bergen på universitetet eller høyskolen så har de et eget dansetilbud! 400 kr pr semester og du kan danse så mye du gidder Wow!! Det var jo midt i blinken Forutsatt at det er salsakurs ect. og ikke polka hele veien! Bergen er en bra by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 I tillegg er det ofte helgekurs i ulike grener. Er det salsa du liker best, anbefaler jeg salsaklubben på usf hver torsdag, verkstedet (møllenpris tror jeg) hver onsdag i tillegg til en rekke arrangementer du kan få beskjed om dersom du er på mailinglista til salsaklubben (da kan du også få beskjed om kurs som går). Sjekk nettsiden salsaklubben.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå