Lille85 Skrevet 2. juni 2011 #1 Del Skrevet 2. juni 2011 Kan du anbefale de? Vurderer å bestille shampo, balsam og kur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smiiiley Skrevet 2. juni 2011 #2 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har kun prøvd de for farga hår. Syns de var veldig greie. Lukta fantastisk. (lenge siden jeg prøvde dem, så vet ikke om de lukter d samme nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afc Skrevet 2. juni 2011 #3 Del Skrevet 2. juni 2011 Bruker de for tørt hår. Synes de er det beste jeg har prøvd hittil, bedre enn redken, tigi, matis og joico for mitt hår i allefall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 12. desember 2013 #4 Del Skrevet 12. desember 2013 Har akkurat kjøpt shampo, balsam og kur for tørt hår. Har vaska håret en gang, og er fornøyd. Har tidligere brukt tigi for blondiner, og var ikke fornøyd. Begynte å klø i hodebunnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 12. desember 2013 #5 Del Skrevet 12. desember 2013 Har brukt shampoo, kur og volumskum fra de, og har vært fornøyd med alt, særlig kuren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Del Skrevet 13. desember 2013 Wella Sp for tørt hår er fast inventar her Anonymous poster hash: 49f18...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 13. desember 2013 #7 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg bruker håroljen. Det er den beste håroljen jeg har prøvd, i hvertfall. Prøvde å kjøpe Morrocan Oil som alle snakker så varmt om, men byttet tilbake til Wella før den var brukt opp. Lukter kjempegodt, håret blir mykt og fint, pluss at den lukter kjempegodt. Anbefales på det varmeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zen Skrevet 14. desember 2013 #8 Del Skrevet 14. desember 2013 Kjøpte hele serien en gang. Kuren var best. Kjøper ikke igjen da andre merker, f.eks. Redken, gjør håret mitt mye finere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå