Envy Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 ehm.. Kattungen tok løpefart og landet på tastaturet hvor han ble å trampe litt rundt. Jeg aner ikke hva han har trykket på, men to rare ting er skjedd i firefox. 1. Jeg kan ikke bruke piltastene til å scrolle. Jeg må bortpå scrollen med musa og trykke og røre på den med musa. Når jeg trykker piltast går den automatisk til øverst eller nederst på siden. Synes det er skikkelig ekkelt og uvant, fo rjeg har alltid brukt piltastene, så nå driver jeg å jo å trykker meg til helt øverst eller nederst på siden hele tiden (spesielt slitsomt her på KG, mister jo bokstavelig talt tråden ) 2. Dere vet den streken som står foran når man skriver? Typ, en sånn: | som står og blinker. Nå er den på alle sidene jeg er på. Jeg mener, hvis jeg er midt i en tråd her på kg da, uten å trykke svar eller noe, så står den blinkeren f.eks øverst på siden, eller midt i en annen brukers innlegg. Hva er dette greiene her da, og hvordan får jeg det til å bli normalt igjen?
Envy Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2011 Trykk på F7 så forsvinner begge problemene Å, genialt! Thanks!
Sarianne Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Bra du fikk ordnet det.. Hørtes bare så utrolig søtt ut med kattungen som trasker rundt på tastaturet hehe
Envy Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2011 Bra du fikk ordnet det.. Hørtes bare så utrolig søtt ut med kattungen som trasker rundt på tastaturet hehe Hihi ja, han er veldig søt når han driver sånn å trasker på pc'en. Er ikek så lett å forhindre det alltid! Her er han tatt på fersk gjerning:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå