AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 jeg er ute etter sminkefjerner både til øyemakeup og resten av ansiktet. enten alt i ett eller to forskjellige. - verdt prisen i effekt. betaler ikke flere hundre kr for noe som ikke er veldig bra. - drøy. vil ikke kjøpe ny hele tiden. - helst noe som ikke tar så altfor lang tid. tar det ikke sminken med en gang er det ikke ett godt nok produkt om man må gå over flere ganger. erfaringer?
Gjest Fable Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Jeg bruker en skum som er på pumpeflaske fra nivea ellerno. Blå gjennsomsiktig flaske med hvit topp og pumpe. Er egentlig en hudrens. Fåes kjøpt overalt. Billig og varer i en evighet. Fjerner alt med engang hos meg hvertfall. Unntaket er vannfast maskara, der fjerner den det meste, men må bruker to ganger for å få vekk alt.
vanvialli Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Er den beregnet til å bruke på øyesminke også? Jeg bruker en skum som er på pumpeflaske fra nivea ellerno. Blå gjennsomsiktig flaske med hvit topp og pumpe. Er egentlig en hudrens. Fåes kjøpt overalt. Billig og varer i en evighet. Fjerner alt med engang hos meg hvertfall. Unntaket er vannfast maskara, der fjerner den det meste, men må bruker to ganger for å få vekk alt.
vanvialli Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 btw jeg er ts, trykket med ett uhell på anonym
FantasDick Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Det kommer jo veldig an på hvilken hudtype du har. Jeg bruker Dermalogica Spesical cleansing gel, den er perfekt for min hud. Fjerner all sminke og renser godt. Bruker ikke vannfast maskara så vet ikke om den tar den. Billig, stor flaske som varer en evighet (husker ikke når jeg kjøpte den, men det er lenge siden) og enkel i bruk - væter ansiktet før jeg masserer inn gel'en og vasker vekk.
vanvialli Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 når du sier det, hva tenker du da på? noe som kan forklares fra min side eller bare at vi alle har forskjellig hudtype og noen tar bedre på noen enn på andre? Det kommer jo veldig an på hvilken hudtype du har. Jeg bruker Dermalogica Spesical cleansing gel, den er perfekt for min hud. Fjerner all sminke og renser godt. Bruker ikke vannfast maskara så vet ikke om den tar den. Billig, stor flaske som varer en evighet (husker ikke når jeg kjøpte den, men det er lenge siden) og enkel i bruk - væter ansiktet før jeg masserer inn gel'en og vasker vekk.
Sushi Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 Decleor cleansing water. Fungerer til både øyne og ansikt, og er mild for selv sensitiv hud.
FantasDick Skrevet 2. juni 2011 #8 Skrevet 2. juni 2011 når du sier det, hva tenker du da på? noe som kan forklares fra min side eller bare at vi alle har forskjellig hudtype og noen tar bedre på noen enn på andre? Om huden er sensitiv, dehydrert, fet, får lett kviser, tette porer og sorte prikker osv. Man må finne et produkt som passer for huden sin.
vanvialli Skrevet 2. juni 2011 #9 Skrevet 2. juni 2011 fra fagfolk har jeg fått høre at jeg har fin hud med unntak av at jeg har blandingshud, så t sonen er tørt parti visst jeg ikke er flink med rens og fuktighetskrem. og kan være fet hud resten av ansiktet om jeg bruker feile produkter. Om huden er sensitiv, dehydrert, fet, får lett kviser, tette porer og sorte prikker osv. Man må finne et produkt som passer for huden sin.
smiiiley Skrevet 2. juni 2011 #10 Skrevet 2. juni 2011 Decleor cleansing water. Fungerer til både øyne og ansikt, og er mild for selv sensitiv hud. Jah, denne er veldig god syns jeg. Fukt en bomullsdott med cleansing water og rens huden og øyensminken. Den er såpass mild at du ikke trenger å bruke toner etterpå for å nøytralisere huden. Et kanongodt kjøp! Kjøp den på feelunique.com så blir det ikke dyrt heller.
Jade Skrevet 2. juni 2011 #11 Skrevet 2. juni 2011 Decleor cleansing water. Fungerer til både øyne og ansikt, og er mild for selv sensitiv hud. Men som for alle produkter, så gjelder ikke dette for alle. Dette produktet svir i mine øyne. Men du kan jo stikke innom en hudpleier og få en prøve på den, så slipper du å gjøre dyre bomkjøp!
Fanderay Skrevet 3. juni 2011 #12 Skrevet 3. juni 2011 La Roche Posay - physiological micellar solution, kjøpes på apotek. Er veldig fornøyd med den selv. Eller er en venninne av meg veldig fornøyd med dermalogica precleanse
vanvialli Skrevet 11. juni 2011 #13 Skrevet 11. juni 2011 tusen takk for svar jeg sjekker litt priser og prøver først di billigste produktene og så om jeg ikke blir fornøyd prøver jeg di som koster litt mer
Gjest "gjest" Skrevet 11. juni 2011 #14 Skrevet 11. juni 2011 Lumene har en ganske god øyesminkefjerner som er gele. Først den og så rense huden etterpå.
Lykkelitenen Skrevet 11. juni 2011 #15 Skrevet 11. juni 2011 Både MAC og Dermalogica har cleansing oils til sminkefjerning. Masserer på ansikt og øyne for å løse opp sminken før rens. Prøvd Dermalogica sin, den er kanongod! 1
nickless Skrevet 11. juni 2011 #16 Skrevet 11. juni 2011 Lactacyd! Passer hele ansiktet , og alle hudtyper. Har riktig ph , og er rimelig og lett å bruke. Mild og effektiv rens ,sunn og fin hud!
vanvialli Skrevet 11. juni 2011 #17 Skrevet 11. juni 2011 det som du først skal smøre på som løser opp er ikke så dumt. hatt en slik tidligere som jeg likte godt fordi den ikke sliter på samme måte på vippene som visst du tar bomull og skal ta det av med for en drar mer da. masse gode tips her, tusen takk :D
Djungelvrål Skrevet 11. juni 2011 #18 Skrevet 11. juni 2011 Lactacyd! Passer hele ansiktet , og alle hudtyper. Har riktig ph , og er rimelig og lett å bruke. Mild og effektiv rens ,sunn og fin hud! Til øyesminke??
vanvialli Skrevet 11. juni 2011 #19 Skrevet 11. juni 2011 lactasyd hørtes også ganske interessant ut hvor får man kjøpt den egentlig... har ikke hørt om den før.. noe sted den er billigere enn andre evnt?
Anjah Skrevet 11. juni 2011 #20 Skrevet 11. juni 2011 Har du prøvd deg på Loreal's tofasede sminkefjerner da? Det er min stjerneklare favoritt til bare en snau femtilapp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå