AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Hei, det har sikkert vært flere tråder om dette før, men det eneste jeg har funnet har dreid seg om forebygging. Jeg har flere inngrodde hår på venusberget, vet noen hvordan jeg kan få dem bort? Synes det ser veldig stygt ut, for det er røde små klumper, og jeg er redd for betennelse. Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Jeg stikker bare hull på huden med en nål og fisker opp det gjengrodde håret. 1
PecanPie Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 (endret) Jeg peeler huden 2-3 ganger i uka. Bruker peelingen på tørr hud før jeg går inn i dusjen. Mange bruker vibratorrens som smøres på etter barbering. Når jeg først får det klemmer jeg dem ut eller fisker dem ut som AB over meg. Litt avhengig av hvordan det ser ut. Endret 2. juni 2011 av PecanPie
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Tusen takk for svar, kan dere forklare i detalj hvordan dere stikker hull og fisker ut? Jeg er litt treig.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Det er bare å pille på huden til du kommer inn til håret og så trekker du det ut med pinsett.
Gjest Ruccola Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 Noen ganger er pusset litt hardnet, da klemmer jeg dem ut som en kvise Ellers hjelper det med jojobaolje eller aloevera for å dempe bakterieveksten når du har fått sånne
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 Takk for alle svar, nå skal jeg nok få dem bort!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå