Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var ferdig utdannet i fjor, så har snart jobbet i et år.

Nå vet jeg ikke om jeg har valgt rett. Føler jeg er mislykket i det jeg gjør, at jeg ikke gjør det godt nok. Har personer rundt meg som har jobbet lengre enn det jeg har, som har mer erfaring, føler de ser ned på meg. Føler ikke de støtter meg i det jeg gjør, og alt jeg gjør blir feil.

Hvorfor ikke fortelle og vise meg hvordan de vil ha det i steden for å bli sure på hvordan jeg gjør tingene.. Hvordan kan jeg jobbe med folk som ikke synes jeg jobber godt nok?

Akkurat nå har jeg mest lyst til å slutte i hele jobben, men har også lyst til å vise de at dette kan jeg.

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men må bare få det ut på en eller annen måte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan utdannelse har du?

Har du mulighet for å få jobb et annet sted? Kanskje det er bedre arbeidsmiljø der :)

AnonymBruker
Skrevet

Det tar ofte mer enn ett år å virkelig føle at man behersker jobben sin, men hvis kollegene dine ikke er støttende så kan det være enormt ødeleggende for selvtilliten. Husk at ofte kan egen usikkerhet gjøre deg mer følsom overfor andres meninger, sånn at det som de mener er konstruktive tilbakemeldinger kan du i din usikkerhet overtolke som irritasjon. Det kan hende at det ikke er et arbeidssted for deg på lang sikt, men med mindre du har store problemer med å gå på jobb hver dag bør du gjøre alt du kan for å komme ut av den negative tankegangen det høres ut som du er i, før du eventuelt sier opp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var ferdig utdannet i fjor, så har snart jobbet i et år.

Nå vet jeg ikke om jeg har valgt rett. Føler jeg er mislykket i det jeg gjør, at jeg ikke gjør det godt nok. Har personer rundt meg som har jobbet lengre enn det jeg har, som har mer erfaring, føler de ser ned på meg. Føler ikke de støtter meg i det jeg gjør, og alt jeg gjør blir feil.

Hvorfor ikke fortelle og vise meg hvordan de vil ha det i steden for å bli sure på hvordan jeg gjør tingene.. Hvordan kan jeg jobbe med folk som ikke synes jeg jobber godt nok?

Akkurat nå har jeg mest lyst til å slutte i hele jobben, men har også lyst til å vise de at dette kan jeg.

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men må bare få det ut på en eller annen måte...

Er du utdannet kunsthistoriker?

• Liker 1
Skrevet

Hva med å ta en samtale med sjefen og høre hva han syns om deg? Og fortelle at du ikke opplever at arbeidsmiljøet er noe bra. Kanskje spørre om litt hjelp til ting du føler deg usikker på?

Ting kan bli bedre, hvis du tar tak i problemene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...