Gjest Tex Skrevet 12. november 2003 #1 Skrevet 12. november 2003 Jeg har lyst på et bittelite "sjal" som jeg kan ha over skuldrene i kirken. Jeg vil at det skal være hvitt (helst ivory, da) og ha frynser. Akkurat nå er det veldig moderne med slike sjal over julebord-kjolene som selges nå, jeg skulle hatt ett som var litt mindre.... Noen som har anelse om hvor man kan få tak i det?
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 12. november 2003 #2 Skrevet 12. november 2003 Har de ikke sånne sjal på Tie Rack??
Gjest lmari Skrevet 12. november 2003 #3 Skrevet 12. november 2003 Vet at Tie Rack har mange fine sjal som er litt mer eksklusive enn de på H&M. (ingenting galt med HM, men det er liksom ikke alltid helt brudestil). En venninne kjøpte et lekkert sjal i hvitt der i sommer. Ellers kan du jo prøve en butikk som Neste Stopp?
Gjest Tex Skrevet 12. november 2003 #4 Skrevet 12. november 2003 *ringe Tie Rack og Neste Stopp* Thanks girls!!
Gjest Tex Skrevet 12. november 2003 #6 Skrevet 12. november 2003 Har akkurat snakket m Tie Rack og der har de massevis! Må ta meg en tur....... Takk for hjelpen :blunke:
Gjest lmari Skrevet 12. november 2003 #7 Skrevet 12. november 2003 You're welcome!!! De har pleid å ha veldig mye fint der, så jeg håper det ordner seg!! Gi oss beskjed, da!!
cappocino Skrevet 12. november 2003 #8 Skrevet 12. november 2003 neste stopp har også mange fine! Ihvertfall den i bogstadveien
camie Skrevet 12. november 2003 #10 Skrevet 12. november 2003 Har akkurat snakket m Tie Rack og der har de massevis! Må ta meg en tur....... Kan du kikke etter et til meg også i off-white?.....
Gjest Tex Skrevet 13. november 2003 #11 Skrevet 13. november 2003 Kan du kikke etter et til meg også i off-white?..... Sjur beibi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå