Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, På bursdagen min fikk jeg gavekort på ansiktspleie på en salong.Når jeg var der og fikk behandling, sa hun hudpleiern at jeg hadde ekstremt tørr hud ogsånn.Og anbefalte meg sterkt å syrepensle huden.Er selv bare 15år, livredd for å bli lurt og har null erfaring.I tillegg anbefalte hun meg å kjøpe en del mdformulation produkter.

Men på en annen side vil jo ha en fin hud da! Hater alle arrene , og nuppene i huden min(æsj)

Tenkte kanskje jeg kunne ta behandlingen, og heller bestille produktene på felinique, eller prettyskin4less (forresten, vet dere hva som er billigst?) hun sa jeg kunne starte med 5 behandlinger, blir det dyrt? Er det mye? Tenker kanskje at slike hudpleiere overdriver mengden behandliger for å tjene penger ?hmm.. Har selv 0 erfaring med dette, og vet egentlig ikke hva syrepensling er?!

hjeeelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo gå inn og spørre litt mer, be hun sette opp hva du trenger av timer og produkter, og hva det vil koste. Du kan jo begrunne dette med at du må hjem og spørre foreldrene dine siden de skal betale (selv om de kanskje ikke skal det).

Du kan også bruke denne oversikten til å sammenligne priser hos andre hudpleiere + priser på produkter på nett.

Jeg aner ikke hva syrepensling er, så der kan jeg dessverre ikke være behjelpelig.

Skrevet

Md formulations er et merke man skal være forsiktig med å bruke når man er så unge som deg. Dette er fordi det inneholder glykolsyre. Men det er ikke alle produktene som inneholder dette, så undersøk gjerne dette før du kjøper.

Men altså, hudpleieren din har sett huden din, og vet best hva som trengs. Men penslingskur til så ung hud...eeh, jeg vet ikke jeg. Har du mye arr å sånn i ansiktet?

Er det noe som plager deg veldig, kan det være verdt et forsøk.

Syrepensling er en behandling som skal fornye huden din. Den skal hjelpe bra for akne og arr i huden. Det koster en del, så du må finne ut om du virkelig trenger det. Hun sa du trengte rundt 6 behandlinger? Tipper en behandling koster rundt 6-700kr, så det er dyrt ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...