Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har ønsket meg denne veska i flere år nå, og fant den ENDELIG pent brukt. Problemet er at jeg egentlig hadde sett for meg å kjøpe en mørkebrun veske, og den jeg har funnet er lys, Denne vesken er fra 2006 er det usikkert om jeg kommer til å finne en, og evt når.

Har tenkt på det flere dager nå, og den lyse veska har på en måte vokst på meg, jeg tror jeg liker den veldig godt egentlig. Jeg vet at det er bare jeg som kan bestemme, men jeg lurer på hva dere synes... Jeg har allerede fått en god pris på den lyse veska. Bør jeg ta sjangsen på å vente og kanskje finne den mørke? :sukk:

Her er den lyse (den øverste Miu miu)

3065.jpg

Og her er den mørke:

miu-miu-pleated-boston-bag.jpg

:trist:

Endret av .lille
Skrevet (endret)

Den mørkebrune var definitivt finest :sjenert:

Hvis du ikke er helt sikker på fargen, ville ikke jeg kjøpt den...

Endret av Miss Desiree
Skrevet

Opp-innlegg etter 41 minutter? Da kan jeg av prinsipp ikke hjelpe deg her, selv om jeg har sterke Miu Miu-meninger.

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns iallefall at den lyse er kjempefin :) Minst like fin som den mørke egentlig. Og så tror jeg ikke at den er lys at den får flekker bare man ser på den heller, noe jeg syns kan være et problem med veldig lyse vesker.

• Liker 1
Skrevet

Glynis: Vær så snill da, trenger meningen din :sjenert:

Skrevet

Tusen takk for svar foressten :D

Skrevet

Jeg syns du skal gå for den du har mest lyst på. Er jo ikke hver dag man bruker så mye penger på en veske.

Syns forresten begge to var fine :)

Skrevet

Her er et bilde av den veska jeg vurderer å kjøpe...

mm077.jpg

Skrevet

Synes du skal gå for den du har mest lyst på. Jeg synes begge var fine, men den mørke var finest.

Skrevet

Kjøpte den ikke. Venter til jeg finner en jeg er 100% sikker på :) Takk jenter!

Gjest Icido
Skrevet

Jeg synes den lyse var finest jeg da :) Har selv en veske i den fargen som jeg bruker mye. Synes den fargen er mye finere enn mørkebrun. Men du får følge magefølelsen din ;)

Gjest Kathpus
Skrevet

Hvor får man kjøpt den mørke, og hvor mye koster den? :)

Skrevet

Den er fra 2006 så den selges ikke lengre.. kostet vel rundt 8000kr.

Ser etter en bow bag som et alternativ nå, alt etter hva jeg finner først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...