Madelia Skrevet 12. november 2003 #1 Skrevet 12. november 2003 Hjelp jeg får ikke betalt varen på Strawberrynet. Alt er i orden m kortet, penger på konto, men får beskjed om: card rejected osv.... Hva er galt?? Har ikke bestilt der før, men fant ikke Anti Bac Skin Wash på lookfantastic i stor flaske. Så derfor prøvde jeg strawberrynettet. Noen som vet hva jeg gjør galt???
Devi Skrevet 12. november 2003 #2 Skrevet 12. november 2003 Ja, du mailer dem og spør hvorfor det skjer når alt er OK med kortet ditt.
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #3 Skrevet 12. november 2003 Du vet vell at det er kortnr og ikke kontonr. + de datoene som står nedenfor.
Madelia Skrevet 12. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2003 SELVFØLGELIG vet jeg at det er kortnummeret !!! :o
Devi Skrevet 12. november 2003 #5 Skrevet 12. november 2003 Det var da bare et spørsmål....Det går an å misforstå vettu Madelia :o
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #6 Skrevet 12. november 2003 Strawberrynet er tomme for Anti-Bac... Jeg bestilte for en uke siden, og fikk mail i går. De hadde allerede trukket penger fra kortet, men skulle sette dem inn igjen. Argh! De skrev ikke noe om når de skulle få det inn igjen, bare at det dessverre ikke var mulig å bestille det for tiden! Kortspørsmålet ditt kan jeg nok ikke hjelpe deg med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå