AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Heisann, Jeg trenger aa gaa raskt ned i vekt paa 3uker og tenkte aa teste ut babymatdietten. Saa paa supersize vs superskinny at de anbefalte dette da man kontrollerer antall kalorier man faar i seg per dag. Jeg har ca 8-9 kg aa ta av. Har noen provd denne dietten? Tenkte aa begynne imorgen om noen vil vaere med.. og hvordan er denne i forhold til andre dietter, som slankesuppen(gronnsakssuppen)?
FrøkenJosefine Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Herrejemini.. Suppedietten og babymatdietten er like idiotiske rett og slett.. Det eneste som funker er å hele ditt liv, både nå og resten er å spise mindre enn du forbrenner, eller spise like mye som du forbrenner.. Altså spise sunt, og mosjon er nøkkelen! Ikke herje med kroppen din, vær snill med den og putt i kroppen det den vil ha, nemlig grønnsaker og naturlig mat! Du vil aldri komme i balanse hvis du prøver all slags "lure" dietter som bare går ut på å gå ned fort og lure kroppens naturlige gang! 4
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Enig med Frøkna i dette. En kan slanke seg på hva som helst av usunne/underlige ting, så lenge en tilfører kroppen mindre enn en forbrenner...men det er ikke et smart trekk.
Benedicte22 Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Jeg kjøper ofte babymat, tar det med på skolen, når jeg er på lange turer etc. Fordi jeg foretrekker dette fremfor en MCDonalds burger eller en ekkel baguette i kantinen. Usunt? Det er mye mer næring i barnemat enn enkelte andre ting folk presser i seg. Spiser også babymat om jeg ikke gidder lage noe annet, enkelt og godt og som du sier, man kontrollerer kaloriinntaket mye lettere. 2
Mynona Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Jeg så også på supersize vs superskinny - og de anbefalte det IKKE!! Dama som prøvde det gikk OPP i vekt. Det er helt feil næring i de for en voksen person. Barnemat er designet for kropper som vokser og kropper som er i bevegelse hele dagen, så du kommer nok ikke til å bli tynn. Synes heller du skal satse på magert kjøtt/kylling og friske grønnsaker i tillegg til en joggetur hver dag! 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 Er mest derfor jeg har lyst til aa prove, for aa kontrollere hvor mye jeg faar i mye. Tenkte aa spise 4 glass om dagen, samt litt frukt. Ett glass til frokost, ett til lunsj , to til middag og frukt til kvelds. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 Jeg så også på supersize vs superskinny - og de anbefalte det IKKE!! Dama som prøvde det gikk OPP i vekt. Det er helt feil næring i de for en voksen person. Barnemat er designet for kropper som vokser og kropper som er i bevegelse hele dagen, så du kommer nok ikke til å bli tynn. Synes heller du skal satse på magert kjøtt/kylling og friske grønnsaker i tillegg til en joggetur hver dag! Hvordan gikk hun opp? spiste hun 15 glass da eller? 2
Mynona Skrevet 2. juni 2011 #8 Skrevet 2. juni 2011 Hvordan gikk hun opp? spiste hun 15 glass da eller? Hun fulgte den dietten - men hun gikk opp fordi maten er beregnet på at man er i aktivitet hele dagen, og hvis du ikke er det - ja da går du opp. Spis sunn og ordentlig mat, og mosjoner. Det er ikke akkurat rocketscience å gå ned i vekt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #9 Skrevet 2. juni 2011 Hun fulgte den dietten - men hun gikk opp fordi maten er beregnet på at man er i aktivitet hele dagen, og hvis du ikke er det - ja da går du opp. Spis sunn og ordentlig mat, og mosjoner. Det er ikke akkurat rocketscience å gå ned i vekt. det er jo ikke mulig? hun maa ha spist ganske mye da for aa gaa opp? er jo en viss mengde kalorier mener jeg..jeg kan jo spise vanlig mat men vil prove dette for aa begrense inntaket.. 4
Benedicte22 Skrevet 2. juni 2011 #10 Skrevet 2. juni 2011 Hun fulgte den dietten - men hun gikk opp fordi maten er beregnet på at man er i aktivitet hele dagen, og hvis du ikke er det - ja da går du opp. Jeg har aldri gått opp av babymat for å si det sånn. Men så trener jeg hver dag uansett. Men i de periodene jeg lever på babymat går jeg ned. Mye. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #11 Skrevet 2. juni 2011 Jeg har aldri gått opp av babymat for å si det sånn. Men så trener jeg hver dag uansett. Men i de periodene jeg lever på babymat går jeg ned. Mye. Benedicte, jeg er veldig interessert i aa hore mer, kan jeg sende deg en PM?
Mynona Skrevet 2. juni 2011 #12 Skrevet 2. juni 2011 det er jo ikke mulig? hun maa ha spist ganske mye da for aa gaa opp? er jo en viss mengde kalorier mener jeg..jeg kan jo spise vanlig mat men vil prove dette for aa begrense inntaket.. Det er skikkelig idiotisk! Du kan spise deg god og mett på normal mat, dersom du velger riktig mat. Hva er poenget med å sulte seg i 3 uker da?? 4 glass barnemat er ingenting. Aktivitet og mosjon er nøkkelen! 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #13 Skrevet 2. juni 2011 Det er skikkelig idiotisk! Du kan spise deg god og mett på normal mat, dersom du velger riktig mat. Hva er poenget med å sulte seg i 3 uker da?? 4 glass barnemat er ingenting. Aktivitet og mosjon er nøkkelen! Hva snakker du om?? 4 glass blir man gjerne mett av kombinert med frukt.. har erstattet babymat med maaltider tidligere, men det fordi jeg synes det er godt..(feks tatt med paa skolen eller jobb og spist som lunsj). Saa der er vi nok forskjellige. SOM JEG SKREV vil jeg prove dette for aa BEGRENSE inntaket og saa jeg vet konkret hvor mange kalorier jeg faar i meg..tenkte aa modifsere det etterhvert.. 1
FantasDick Skrevet 2. juni 2011 #14 Skrevet 2. juni 2011 SOM JEG SKREV vil jeg prove dette for aa BEGRENSE inntaket og saa jeg vet konkret hvor mange kalorier jeg faar i meg..tenkte aa modifsere det etterhvert.. Om du vil BEGRENSE inntaket er det bare å følge med på hva du spiser, du trenger ikke leve på barnemat for å vite hva du putter i deg. Spør Kissie, hun har sikkert noen gode råd! 3
Benedicte22 Skrevet 2. juni 2011 #15 Skrevet 2. juni 2011 Benedicte, jeg er veldig interessert i aa hore mer, kan jeg sende deg en PM? Jada kjør på
Sola^ Skrevet 2. juni 2011 #16 Skrevet 2. juni 2011 Hva snakker du om?? 4 glass blir man gjerne mett av kombinert med frukt.. har erstattet babymat med maaltider tidligere, men det fordi jeg synes det er godt..(feks tatt med paa skolen eller jobb og spist som lunsj). Saa der er vi nok forskjellige. Det er noko sært...aldri i livet om eg hadde tatt med barnemat på jobb. Eg trur ein har godt av å måtte tygge maten... 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #18 Skrevet 2. juni 2011 Det er noko sært...aldri i livet om eg hadde tatt med barnemat på jobb. Eg trur ein har godt av å måtte tygge maten... dette var for 1 aar siden bare hvor jeg var slank og fin...og var flere som lo av meg. De synes nemlig det smakte grusomt, jeg synes det er kjempegodt! spiste ikke det som slankemat . 1
liseanthus Skrevet 2. juni 2011 #19 Skrevet 2. juni 2011 - Det som er greia med alle disse dustete hurtig diettene er at med mindre du spiser det resten av livet kommer du til å rase opp i vekt når man begynner med normalt kosthold igjen! - Pluss at magen får ikke i seg de bakteriene den trenger av barnemat så man kan fort få en mage i ulage ^^ 1
Redbull Skrevet 2. juni 2011 #20 Skrevet 2. juni 2011 Hahahahaha!!! Har du planer om å gå ned 9 kg på 3 uker?! Kos deg med vann og luft, skei ut med en HALV gulerot på lørdag! lykke til, dette klarer du! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå