Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym
Skrevet

jeg er sånn at jeg liker og få en tlf fra de som har lyst til og komme på besøk.er ikke alltid det passer med besøk.har to barn.en liten en som 11 mnd.er det sært av meg og si at dere får ringe og høre om det passer?noen i familien syns de bare kan buse inn som de vil og slik vil ikke jeg ha det.er jo ikke alltid det passer mener jeg.

kanskej vi sitter midt i maten eller er midt i kvelds stell så er det greit og vite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke rart. Bare si fra, du.

Gjest karikari
Skrevet

jeg syntes det er litt rart, men vi er jo skrudd forskjellig sammen.

Jeg syntes bare det er hyggelig når folk stikker innom. Hvis vi er midt i middagen kan de vell sette seg sammen med oss. Og er man midt i leggingen av ungene klarer de vell å vente litt i sofaen?

Er vell ingen som kommer på besøk uten å ringe først som forventer at man alltid skal være ledig og slippe alt man har i hendene. nei, da tar man det slik det er.

Det hender selvfølgelig innimellom at huset ikke er strøkent, men da tenker jeg at det ikke er for å se på huset at gjestene kommer.

Hos oss er dørene alltid åpen. Velkommen til store og små:-)

• Liker 1
Skrevet

Enig med karikari! :) men om det ikke er greit for deg TS, så skal besøket respektere det. Det er ditt hus, og din privat sone :)

Skrevet

For meg er det normal høflighet å høre om det passer med besøk. Jeg er ikke begeistret for uanmeldt besøk selv, så jeg hadde sagt ifra om du synes at det blir et problem.

Skrevet

Svigers har en tendens til å bare komme uten å ringe og dette synes jeg er sikkelig irriterende. Jeg liker å vite hvis noen skal komme sånn at jeg er forbredt på besøk.

Skrevet

Jeg liker og å få en telefon før folk kommer. Behøver ikke å være lenge i forveien, men er jo greit å spørre om jeg er hjemme og om det passer.

• Liker 1
Gjest Hannee
Skrevet

Jeg synes ikke det er rart. Liker å kunne rydde litt, og eventuelt gjøre klar noe mat før besøk, så ikke alt blir så stress. Og vi har gjerne sex på dagen, ikke greit om noen ringer på døra da altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...