AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Hei, ville bare dele en super blogg som i hvert fall jeg blir inspirert av! Masse oppskrifter på både snacks, desserter, middager og frokoster, motiverende bilder, godt skrevede innlegg om "binging" og en generell positiv holdning til livet:) Healthy is Happy
Nattesky Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Takk! Har kommet heeelt ut av treningen i det siste, men det der var akkurat det jeg trengte. Super side!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 Synes hun ble litt for tynn jeg. Nå så jeg lenger nede at hun fant ut selv hun var for tynn.
Redbull Skrevet 2. juni 2011 #8 Skrevet 2. juni 2011 jeg ser bare bilder jeg. ikke noe annet. Trykk på overskriften
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #9 Skrevet 2. juni 2011 Hei, ville bare dele en super blogg som i hvert fall jeg blir inspirert av! Masse oppskrifter på både snacks, desserter, middager og frokoster, motiverende bilder, godt skrevede innlegg om "binging" og en generell positiv holdning til livet:) Healthy is Happy Jeg syntes dette ser ut som en blogg laget av og for anorektikere..
Redbull Skrevet 2. juni 2011 #10 Skrevet 2. juni 2011 Jeg syntes dette ser ut som en blogg laget av og for anorektikere.. Da syns jeg du skal lese skikkelig i bloggen. Hun skriver flere ganger at hun ble for tynn og at det ble stygt!
bergensjenta83 Skrevet 2. juni 2011 #11 Skrevet 2. juni 2011 kvinnetrening.blogg.no en super blogg. Her får du alt av trening, kosthold og motivasjon. Kine og Therese er helt fantastiske!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #12 Skrevet 2. juni 2011 Da syns jeg du skal lese skikkelig i bloggen. Hun skriver flere ganger at hun ble for tynn og at det ble stygt! ja jeg så det, men bildene taler for seg selv. i tilleg var diett-listen inne på bloggen syklig!
Redbull Skrevet 2. juni 2011 #14 Skrevet 2. juni 2011 ja jeg så det, men bildene taler for seg selv. i tilleg var diett-listen inne på bloggen syklig! Kunne like godt sagt kommentaren min til meg selv, for jeg er enig med deg nå etter at eg leste litt mer selv! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå