Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

ville bare dele en super blogg som i hvert fall jeg blir inspirert av! Masse oppskrifter på både snacks, desserter, middager og frokoster, motiverende bilder, godt skrevede innlegg om "binging" og en generell positiv holdning til livet:)

Healthy is Happy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk! Har kommet heeelt ut av treningen i det siste, men det der var akkurat det jeg trengte. Super side! :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes hun ble litt for tynn jeg.

AnonymBruker
Skrevet

117lbs. Heh, fra én ekstrem til den andre.

AnonymBruker
Skrevet

Synes hun ble litt for tynn jeg.

Nå så jeg lenger nede at hun fant ut selv hun var for tynn.

AnonymBruker
Skrevet

jeg ser bare bilder jeg. ikke noe annet.

Skrevet

jeg ser bare bilder jeg. ikke noe annet.

Trykk på overskriften

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

ville bare dele en super blogg som i hvert fall jeg blir inspirert av! Masse oppskrifter på både snacks, desserter, middager og frokoster, motiverende bilder, godt skrevede innlegg om "binging" og en generell positiv holdning til livet:)

Healthy is Happy

Jeg syntes dette ser ut som en blogg laget av og for anorektikere..

Skrevet

Jeg syntes dette ser ut som en blogg laget av og for anorektikere..

Da syns jeg du skal lese skikkelig i bloggen. Hun skriver flere ganger at hun ble for tynn og at det ble stygt!

Skrevet

kvinnetrening.blogg.no en super blogg. Her får du alt av trening, kosthold og motivasjon. Kine og Therese er helt fantastiske!

AnonymBruker
Skrevet

Da syns jeg du skal lese skikkelig i bloggen. Hun skriver flere ganger at hun ble for tynn og at det ble stygt!

ja jeg så det, men bildene taler for seg selv. i tilleg var diett-listen inne på bloggen syklig!

Skrevet

hu første jenta på bildet er anorektiker :/

Skrevet

ja jeg så det, men bildene taler for seg selv. i tilleg var diett-listen inne på bloggen syklig!

Kunne like godt sagt kommentaren min til meg selv, for jeg er enig med deg nå etter at eg leste litt mer selv! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...