Gå til innhold

Vad tycks? ;-)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være ærlig, synes jeg du har ALT for mye muskler. Jeg liker mange kroppstyper, og det er klart at hvis du er fantastisk personlighetsmessig kunne jeg nok overlevd, men jeg foretrekker menn som jobber mer fysisk, trener mindre og er mer polstret.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes vel egentlig det er mest trist å fiske etter komplimenter og oppmerksomhet på denne måten.

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes vel egentlig det er mest trist å fiske etter komplimenter og oppmerksomhet på denne måten.

Enig i den Tabris. Jeg mener det er veldig viktig å definere sitt selv-verd ut i fra andre kriterier enn utseendet, kanskje spesielt hvis man havner i attraktiv-kategorien. (Noe jeg antar TS gjør for enkelte, selv om han ikke rocks my boat..)

Et pent utseende er noe av det første som forsvinner, og da er det greit å ha noe annet å komme med. :)

Skrevet

Jeg syns det ser shoppet ut, hodet er så lite i forhold til kroppen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du vite hva vi synes? Det er jo ikke deg en gang, det er James Martin.

• Liker 4
Skrevet

For å være ærlig, synes jeg du har ALT for mye muskler. Jeg liker mange kroppstyper, og det er klart at hvis du er fantastisk personlighetsmessig kunne jeg nok overlevd, men jeg foretrekker menn som jobber mer fysisk, trener mindre og er mer polstret.

ENIG og ENIG!!

For all del, det er sikkert helt greit å se på for noen (jeg hopper ikke i taket liksom), men jeg kunne nok ikke hoppet i høyet med deg utifra den kroppen alene. Som sagt over her, om du hadde hatt en fantastisk personlighet så kunne det gått (du har jo egentlig gitt inntrykk av det motsatte allerede), men jeg liker bedre menn som driver med fotball, kampsport, basket osv, eller har fysisk hardt arbeid, framfor de som holder på ved maskinene på treningssenteret hele dagen. Det ser ikke naturlig ut, og det gir inntrykk av at du ville brydd deg mer om deg selv og ditt eget utseende framfor andre, viktigere ting.

Ja, jeg vet jeg høres dømmende ut, men det er det jeg tenker.

• Liker 1
Skrevet

Blir litt for lav fettprosent for min del, sett i forhold til muskelmengde.

Er også noe rart med magen. Har du bare muskler ned til navlen, og ingenting bak og under navlen?

• Liker 3
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Too much, men det er min mening da.......

Skrevet

Oj..freaky kropp!

Sexy med muskler men denne ser noe bolet og merkelig ut..

Er det deg, TS?

Gjest Stine
Skrevet (endret)

Det at masse muskler skal være så utrolig sexy er noe menn selv har fått for seg. Så klart noen synes det er fint, men jeg sikker på at de fleste kvinner liker mer normalt trente kropper. Om 10-15 år kommer hengepuppene også...

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du vite hva vi synes? Det er jo ikke deg en gang, det er James Martin.

Hvem er det? Når jeg googlet James Martin fikk jeg opp bare bilder av halvgamle menn som var alt annet enn bolet i kroppen. En av dem var kokebokforfatter eller noe. Er det James Marsden du mener? Han i X-men? Dette er ikke han heller. Ligner litt på fjeset, men han har ikke så opp-pumpet kropp. Han er bare passe muskuløs.

Ts, jag tycks at ni e lite førr mycket "bolete" og oppsvulmet. Typisk sånn showoff-kropp, og det bekrefter du med å legge ut bilde her for å fiske etter komplimenter.

Gjest Gjest
Skrevet

For å drive litt kvasibiologi her så tror jeg ikke kvinner liker den typen kropp fordi det rett og slett ikke er noen god jeger-kropp type steinalder. Skulle du løpe etter et villsvin med den der så er du sliten etter 50 meter. Atletisk kropp er tingen, ikke bolekropp. Gjelder å stoppe mens leken er gode, samme gjelder damer og slanking/silikon.

Skrevet

Nei takk. Det ser bare rart ut..

Skrevet

Hvem er det? Når jeg googlet James Martin fikk jeg opp bare bilder av halvgamle menn som var alt annet enn bolet i kroppen. En av dem var kokebokforfatter eller noe. Er det James Marsden du mener? Han i X-men? Dette er ikke han heller. Ligner litt på fjeset, men han har ikke så opp-pumpet kropp. Han er bare passe muskuløs.

James Dawson Martin

Syns også at hodet og ansiktet ser feil ut i forhold til resten av kroppen, han har et veldig ungt ansikt som i mine øyne krasjer med musklene på resten av kroppen. Det ble rett og slett for mye muskler etter min mening!

• Liker 2
Gjest bubbels
Skrevet

Nei takk, ville ikke snudd meg på gaten :)

Skrevet (endret)

Nei, nei, nei og atter nei!

Edit; hører virkelig det hodet der til kroppen? Ser snålt lite ut i forhold.. :klo:

Endret av Sunniva81
Skrevet

Trist med bolegutter som må poste bilder av overkroppen sin på alle mulige websider for å få egoboost.

Ikke noe galt i en flott kropp, men til syvende og sist så er det personligheten din som teller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...