Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På eksamen imorgen skal jeg sitte i en idrettshall med nesten 100 studenter. Har prøvd det før, og det blir en del småstøy. Folk går på do, rasler med sjokoladepapir, snufser og snyter seg, og etter noen timer begynner folk å rive eksamensarkene osv..

Blir mildt sagt distrahert av det..

Er det sært om jeg setter i ørepropper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte alltid ørepropper da jeg hadde eksamen i idrettshall/gymsal. Jeg pleide også å ta med meg ørepropper på eksamen på lesesal og i mindre rom, og ofte brukte jeg dem. Man vet aldri hvor mye støy det blir i rommet, og da er det greit å kunne stenge det ute med ørepropper. Synes ikke det er sært.

Lykke til på eksamen!

• Liker 1
Skrevet

Spiller det noen rolle om det er sært?

Hvis lydnivået plager deg er det bare å kjøre på :)

• Liker 1
Skrevet

Det er din eksamen, og din fremtid? Bør du da vurdere å sette det på spill, hvis noen synes ørepropper er sært?

Hvis du klarer å konsentrere deg bedre med, enn uten, så ta med, å drit i hva andre mener.

Lykke til med eksamen :klemmer:

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Det er ikke sært nei. Selv synes jeg det bråket som oppstår med øreproppene i er like distraherende som utenforstående lyder. Egen pusting, svelging, kremting, spiselyder etc. blir ekstremt mye mer merkbare.

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Da blir det ørepropper imorgen! :) Det er helt utrolig hva noen gjør under eksamen, ikke alle som er lite hensynsfulle.

Jeg bryr meg i grunn ikke så mye om hva andre synes om jeg sitter med ørepropper, men siden jeg ikke har sett noen andre bruke det tenkte jeg kanskje det var en grunn til det :)

TS

Skrevet

Jeg har alltid med et par for sikkerhets skyld.

Skrevet

Hah! Har jeg aldri tenkt på før. Nå skal jeg jammen ta med meg ett par på mine neste eksamner også. Blir kjempe provosert av ekle småsyke mennesker som snufser, hoster og harker og snyter seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...