Gjest Emo Fisk Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Hei, har lyst til å reise ut for å kose meg med vesla i dag, men er sørgelig blakk. Lurer derfor på om steder som Troldhaugen og Gamle Bergen har gratis inngang og parkering? Må dessverre kunne kjøre til stedene da jeg har kraftig bekkenløsning. Det gjør også at jeg ikke tør å gå på Fløien med ho.. Andre forslag til gratis aktiviteter er velkomne (men må kunne parkere billig eller gratis).
Betty2 Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 De fleste plasser krever desverre ingangs penger, og er det gratis for barn, så koster det MASSE for voksen :/ vet at opp over kvarven er det en del kanon stillinger, og noen huler, mann kan kjøre et lite stykke opp, men desverre er det også et lite stykke å gå. men kan en lekeplass være aktuelt for henne? evt om h*n kan få med seg en venn? finnes masse fine lekeplasser rundt om
Gjest Emo Fisk Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Har bestemt meg for å ta en oppdagelsesreise Vi setter oss i bilen og ser hva vi finner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå