mitt lille land Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Starter en ny tråd jeg. Siden d ikke blir noe vinterbarn her så håper jeg på en liten vår baby:)Kom igjen og chatt i vei:)
Haley Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Jeg sniker meg med her selv om jeg også er med i "begynnr i juli"-tråden. Det er jo egentlig to sider av samme sak for mitt vedkommende Slutter nemlig på pillene i slutten av måneden (hvis jeg/vi ikke blir grepet av panikk, hehe), og da håper vi å få en vår/sommerbaby neste år.
Gjest Macaron Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Bra du opprettet en ny tråd, Mitt lille land! Her kom mensen i dag, så jeg blir i hvert fall med videre! Hadde uansett passet litt dårlig å bli gravid akkurat denne måneden, er mye sommeravslutninger + seminar med jobben og sånt de neste ukene, så det hadde helt sikkert vært noen som hadde reagert hvis jeg hadde takket nei til alkohol Så da fortsetter vi "arbeidet" i juni! Marsbaby hadde vært strålende, da har man jo hele våren og sommeren for seg når den lille er nyfødt! Lykke til i juni alle sammen (Og hei til deg forresten, Haley!)
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Åå! jeg vill også ha en kiddo! Eneste ulempen er at kjæresten min måtte inn i fengsel en mnd så blir jo vekke mesteparten av sommeren=/ Det hørtes ikke mye bra ut, fengel og baby:P Men dette er for noe som skjedde for mange år siden.. Må jo ta konsekvenser at fortiden også..
Go'jenten Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Melder meg inn her ) Sluttet på pillen for rundt en måned siden, ingen menstruasjon enda. Har tidligere hatt regelmessige menstruasjoner. Er litt for klar tror jeg, går rundt å legger merke til "symptomer". Haha. Svimmel, rar i magen, småkvalm. Og veldig følsom/irritabel. Men er vel ikke noe annet enn kommende menstruasjon, noe som i og for seg er bra det og. Har lest at det kan ta lang tid å få tilbake menstruasjon etter slutt på p pillen.
mitt lille land Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2011 Velkommen til dere nye og lykketil med prøvingen! Mensen kom denne gang også, men gir ikke opp håpet. Kanskje juni er måneden for oss?
Plutselita Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 Jeg vil også være med her! ..selv om det kanskje er litt tidlig å satse på en vår baby siden det bare er ca 7 uker siden jeg slutten med p-ring. Men det er da vel lov å håpe fordet!
Catus Skrevet 2. juni 2011 #8 Skrevet 2. juni 2011 (endret) Jeg flytter meg også over i denne tråden, da det ikke blir noen positiv test på våren for meg heller. Satser sterkt på sommermånedene! Jeg hadde EL for ca 4 dager siden, og har IKM ca 12.juni. Sist syklus ble jeg lurt til å tro at PMS-symptomene kunne være graviditet, men ble skuffet. Jeg har ikke pleid å ha PMS og visste dermed ikke helt hvordan det kunne føles. Men nå vet jeg hva det er og kan dermed være mer forberedt. Og PMS-symptomene har ikke latt vente på seg denne gangen heller. Puppene er ømme som bare det! Dette er ikke jeg vant til, altså. Så plagsomt.. Jaja, så lenge kroppen min fungerer, skal jeg være glad! Jeg har jo tross alt hatt stabile (men lange) sykluser de to-tre siste månedene, PLUSS at jeg har hatt EL. Ikke verst det! Man må vel være glad for de små tingene. Endret 2. juni 2011 av Catus
Frøken S Skrevet 2. juni 2011 #9 Skrevet 2. juni 2011 Henger meg på her, da jeg har IKM neste torsdag. Håper virkelig det klaffer denne måneden. Tror vi traff godt på EL, så sjansen burde være til stede. Har så lyst å teste snart, har 7 tester fra billigtester liggende og de lyser mot meg når jeg ser de! Når begynner dere å teste? Er det bare jeg som ikke klarer å vente? Lykke til til dere andre, håper sommeren byr på mange lykkelige prøvere
Haley Skrevet 2. juni 2011 #10 Skrevet 2. juni 2011 Lykke til i juni alle sammen (Og hei til deg forresten, Haley!) Hei på deg
Småkjekset Skrevet 2. juni 2011 #11 Skrevet 2. juni 2011 Flytter også over i denne tråden Håper virkelig at en av sommermånedene gir oss en liten hemmelighet i magen Forrige syklus var med pergo, og dette blir pausesyklus. Er ferdig med TR til helgen håper jeg, slik at EL er ventet neste helg/over neste helg. Krysser fingrene for et lite mirakel som blir unnfanget på bryllupsreisen Lykke til alle sammen
Quasis Skrevet 3. juni 2011 #12 Skrevet 3. juni 2011 Flytter meg over her jeg også Jeg har nettopp hatt EL, så nå blir det spennende å se om det har klaffet! Krysser fingrene for oss alle
Gjest anonym12345 Skrevet 3. juni 2011 #13 Skrevet 3. juni 2011 Heisann kan jeg slenge meg på her? Jeg sluttet på p ring for 2 måneder siden. Vi har planer om å starte prøvinga til sommereren. jeg begynner også og merke falske "symptomer" når det nærmer seg mensen tid:P hehe. har et stort håp:)
mitt lille land Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #14 Skrevet 3. juni 2011 velkommen til deg anonym12345. Så gøy at d er flere som ønsker å bli gravid i sommer!
Go'jenten Skrevet 3. juni 2011 #15 Skrevet 3. juni 2011 Hmm. Jeg har skikkelig vondt i nedre delen av magen, stikker og verker, veldig vondt når jeg trykker på. Kvalm, veldig sliten. Hmm.. Pleier å få så vondt i ryggen når jeg får mensen, så merker hva som kommer med en gang. Så annerledes denne gangen. Hvis det er mensen som kommer da.. Når er det egentlig "på tide" å teste om man er gravid?
mitt lille land Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #16 Skrevet 4. juni 2011 Jeg ville tatt en test samme dag som du venter mensen. Jeg fekk positiv test dagen etter ventet mens.
Drizzt Skrevet 4. juni 2011 #17 Skrevet 4. juni 2011 Hei. Melder meg her. Vi har begynt med prøvene allerede og håper at det blir en baby snart
Gjest anonym12345 Skrevet 5. juni 2011 #18 Skrevet 5. juni 2011 hei til dere som prøver og bli gravide:) Tar dere folat?
Gjest anonym12345 Skrevet 5. juni 2011 #20 Skrevet 5. juni 2011 Folat (folsyre) er et vannløselig B-vitamin som er nødvendig for normal celledeling, og viktig for dannelsen av røde blodceller og proteiner. Mangel på folat under svangerskapet kan føre til ryggmargsbrokk og mangelfull utvikling av hjernen hos fosteret. Kvinner anbefales å ta en tablett som inneholder 0,4 mg folat hver dag fra senest en måned før forventet befruktning, og i graviditetens første 2-3 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå