Joplaya Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=201255 Moren til den da 19 år gamle mannen så avisoppslaget og konfronterte sønnen med jakken på bildet. Lurer på hvor mange mødre/fedre som hadde tatt på seg bind for øyne og ører og tenkt det aldri kunne vært deres sønn som hadde gjort noe sånt. Ufattelig tøft gjort av moren som faktisk tok dette opp med sønnen pga en jakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 Det er bra at noen tørr å si i fra ja. er nok mange som ikke hadde orket å få sine egne barn dømpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 12. november 2003 #3 Del Skrevet 12. november 2003 Det jo mange foreldre som ikke tror at deres "uskyldige" barn kan gjøre noe de ikke burde gjort. De går rundt og tror at barna deres er så uskyldige. :o De gidder ikke å konfrontere barna sine med det en gang. Beundringsverdig av denne moren som konfronterte sønnen sin med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ehu Skrevet 12. november 2003 #4 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg vet at jeg hadde konfrontert mine om de noen gang skulle begå voldtekt. Jeg hadde sågar anmeldt dem selv om det måtte til !! Men jeg har selv opplevd å bli voldtatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. november 2003 #5 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg vet at jeg hadde konfrontert mine om de noen gang skulle begå voldtekt. Jeg hadde sågar anmeldt dem selv om det måtte til Helt enig! Om det så var min egen mann som hadde gjort noe slikt, ville jeg gjort som moren! Utrolif tøft gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. november 2003 #6 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg vil også skrive at jeg ville ha anmeldt mine barn dersom jeg trodde de hadde gjort noe kriminelt. Men jeg skal søren meg ikke banne på det. Håper inderlig Gud gir meg styrke til det dersom situasjonen skulle oppstå. Men jeg er søren meg ikke sikker. All ære til moren i denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saturn Skrevet 14. november 2003 #7 Del Skrevet 14. november 2003 Ja jeg håper og jeg hadde klart å være like tøff som denne moren om situasjonen hadde kommet, men sannelig om jeg vet hva jeg hadde klart. All honnør til denne moren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå