Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!jeg har for ikke så lenge siden tatt "et nakketak" på meg selv og har begynt å tenke over maten jeg spiser og har begynt å trene(igjen).Håper motivasjonen holder seg oppe denne gang....

Merker av og til at dørstokkmila er laaang,og jeg kan finne på diverse unnskyldninger for meg selv for ikke å gå på timen jeg skulle hatt på senteret,enten det nå er styrke eller kardio det gjelder.(og får SINNsykt dårlig samvittighet etterpå såklart,lite kult :( )

samtidig så har jeg en hektisk hverdag med to små barn,som også gjør sitt til at motivasjonen til å komme seg på senteret er noe lav til tider.

Kan noen gi meg tips om enkle øvelser man kan gjøre hjemme,gjerne med vekter e.l.? er nybegynner på trening så har lite peil...

finnes jo slik "magerulle" (sånn man holder i hendene og ruller kroppen ut på gulvet med,haha om noen forsto det),er det noe vits i å skaffe seg? hva med strikk/rockering o.l.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :) Flott at du har begynt å gjøre sunnere valg igjen! Dette vil også gjenspeile seg hos barna dine mtp. bevissthet rundt aktivitet og kosthold.

Hehe, jeg tror jeg skjønner hva du mener.. En slik en? Ja, den funker fint.

Push-ups, planken, knebøy uten vekter, ab-rolleren som du nevner, pull-ups.. Med vekter og annet utstyr kan du gjøre mange flere øvelser. Jeg anbefaler deg at du søker på dette selv på f. eks. YouTube. Søker du på "home training" eller "home exercise" kommer det opp mange videoer med gode tips som også viser korrekt utført teknikk for de enkelte øvelsene. :)

Skrevet

Kjøp deg heller en fitnessball. Du kan trene hele kroppen på den, utrolig morsomt!

• Liker 2
Skrevet

Jillian Michaels - No more trouble zones, trener med vekter, veldig god treningsdvd.

Skrevet (endret)

Jillian Michaels - No more trouble zones, trener med vekter, veldig god treningsdvd.

takk for svar dere! hvor får man evt.tak i denne?

Endret av SportyShorty
Skrevet (endret)

takk for svar dere! hvor får man evt.tak i denne?

Ellers går det vel an å kjøpe på forskjellige nettsider, bare å søke den opp, så finner du den.

Endret av SportyShorty
Skrevet

Tråden er ryddet. Fra reglene:

Informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som måter å omgå kopibeskyttelse, hvor man laster ned piratkopiert materiale og diskusjon av innhold/bruk av dette materialet.

Vennlig hilsen

SportyShorty, mod

Skrevet

Tråden er ryddet. Fra reglene:

Vennlig hilsen

SportyShorty, mod

oi,sorry! my bad! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...