Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hva som egentlig er forskjellen på rettetengene GHD IV styler og Gold classic styler? Er Gold utgaven bare en "ny og forbedret" utgave? Har prøvd å finne det ut, men klarer ikke å finne noe konkret forskjell. Driver å vurderer hvem av dem jeg skal kjøpe har normalt/fint halvlangt hår. Hvem av dem vil passe best for meg...? Anyone? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som vet dette?? :sukk:

Skrevet

Gold utgaven er litt "forfinet". Bygger på de samme prinsippene, den ene er neppe noe bedre enn den andre. Jeg ville nok gått for den vanlige:)

Gjest _Hufsa_
Skrevet

Her er iallefall det som står om de to på feelunique:

Gold classic styler

ghd's new Gold Series Classic Styler is the most luxurious styler in the range to date. With its sleeker design and plates that have been smoothed, contoured and given a high gloss finish, it glides through hair effortlessly to give an ultra-shiny result. The new ghd Gold Series Classic Styler is not only the sleekest, but also the most gorgeous yet.

Accents of gold, glimmer beneath the perfect black coating. In addition newly improved glamorous plates will transform your hair, whether creating you’re voluptuous curls or seductive sleekness, the rounded barrel helps you achieve any style you desire.

Professional finish

Luxurious plates smooth your hair for an ultra-shiny result.

Smoother plates

ghd's new golden plates have been contoured and given a high-gloss finish to glide through hair.

Cooler, lighter body

With it's improved outer body, the ghd Gold Series Classic Styler stays cooler to touch for longer and is lighter to handle.

Other features include:

- Sleek design: allows for better handling for all types of styling.

- Protective plate guard: to safely cover hot plates when you need to style and go.

- Ceramic heaters and contoured plates: glide through your hair for smoother, snag-free styling.

- Rounded barrel: easily create curls, waves, flicks and the perfect straight.

- Sleep mode: heaters automatically switch off if not used for 30 minutes.

- Universal voltage: optimum performance wherever you travel.

Comes with a protective plate guard.

2 Year Guarantee.

IV styler

ghd's most advanced Styler yet!

- New rounder barrel so it's even easier to create perfect curls, waves or flicks, as well as the perfect straight.

- Sleep mode is a built in safety feature that gives you peace of mind by turning off if the ghd IV styler is left unattended for 30 minutes.

- Now with universal voltage for optimum performance wherever you travel.

- Unique digital technology means that the temperature is automatically controlled even quicker for even better styling.

- Advanced ceramic heaters provide the ultimate surface for static-free sheen.

ghd's core styler, the most advanced yet. Suitable for long hair.

The ghd IV styler is all you'll ever need to create perfect curls, movement volume and straight thanks to its advanced technology and smart features.

2 Year Guarantee.

Virker som den gold versjonen kanskje er en litt forbedret utgave og i tillegg har et mer luksuriøst design for de som er opptatt av det..?

Skrevet

Takk for svar! Tror jeg satser på den vanlige typen, ikke vits å betale ekstra hvis det ikke er store forskjellen uansett...Skal bestille fra feelunique.com :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Oppdateringer, takk! Jeg er midt inne i den samme problemstillingen nå, og IV er veldig billig på lookfantastic nå.

Skrevet

Oppdateringer, takk! Jeg er midt inne i den samme problemstillingen nå, og IV er veldig billig på lookfantastic nå.

Billigere på FeelUnique siden du slipper moms og tollgebyr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...