Gå til innhold

Han sender fortsatt meldinger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en kjempehyggelig gutt i noen uker, vi er begge 25 år. Vi har møttes tre ganger - to ganger ute på restaurant/bar og en kveld hjemme hos han med middag og film. Han er en kjempeflott gutt, men jeg har ikke følelser for han og det føltes ikke riktig.

Dette var jeg helt ærlig om og fortalte ham. Jeg sa at jeg likte ham godt men at jeg ikke hadde noen følelser for ham. Han takket for at jeg var ærlig og vi ble enige om å ikke date mer.

Dette er fire dager siden og siden den tid har jeg fått tre meldinger:

- Er du ute i dag? Møtes? ;)

Den svarte jeg ikke på. Vi har ikke hatt sex, og jeg synes den meldingen var upassende.

- Sikker på at du ikke vil møtes igjen? Jeg kan spandere middag på deg en dag?

Den skrev jeg en hyggelig avvisning på.

- Jeg skal ha vorspiel på fredag, har du lyst til å komme?

Den siste fikk jeg i dag.

Hva skjer? Det er så rart, for dette er en normal, høflig og oppegående gutt. Dette handler ikke om å ikke ta et hint heller. Jeg sa ærlig hva jeg følte og han sa at han respekterte valget mitt - noe han tydeligvis ikke gjør.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå må du slutte å være så egistisk og gå ut med fyren hvis det er det han vil! Han vil jo bare være venner!

Skrevet

jeg aner ugler i mosen.. han respektere deg ikke... han vil ikke gi seg...pass på..

Gjest Jentehumor
Skrevet

Han sier "ok vi dater ikke mer, men skal vi likevel kanskje bare få pult litt?"

AnonymBruker
Skrevet

At man er enig om å ikke date er ikke det samme som å være enig om å ikke møtes igjen. Man kan fortsatt møtes som venner, på vorspel, over en matbit, e.l.

• Liker 1
Skrevet

Han har litt håp eller han bare vil møtes som venner. Men har du tenkt å kutte ut helt kontakten med han?

Skrevet

Kanskje så enkelt at han ikke ser på et vors som date? Dere ble enige om å ikke date mere, men tok du med at du aldri mere ville møte han? Hvis ikke, så oppklar dette. Han har tydeligvis lyst til å møte deg igjen, ikke på date, men bare møte. Det er faktisk to forskjellige ting.

Så mener du seriøst at du aldri vil møte han, så gi stakkaren en skikkelig beskjed.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en kjempehyggelig gutt i noen uker, vi er begge 25 år. Vi har møttes tre ganger - to ganger ute på restaurant/bar og en kveld hjemme hos han med middag og film. Han er en kjempeflott gutt, men jeg har ikke følelser for han og det føltes ikke riktig.

Dette var jeg helt ærlig om og fortalte ham. Jeg sa at jeg likte ham godt men at jeg ikke hadde noen følelser for ham. Han takket for at jeg var ærlig og vi ble enige om å ikke date mer.

Dette er fire dager siden og siden den tid har jeg fått tre meldinger:

- Er du ute i dag? Møtes? ;)

Den svarte jeg ikke på. Vi har ikke hatt sex, og jeg synes den meldingen var upassende.

- Sikker på at du ikke vil møtes igjen? Jeg kan spandere middag på deg en dag?

Den skrev jeg en hyggelig avvisning på.

- Jeg skal ha vorspiel på fredag, har du lyst til å komme?

Den siste fikk jeg i dag.

Hva skjer? Det er så rart, for dette er en normal, høflig og oppegående gutt. Dette handler ikke om å ikke ta et hint heller. Jeg sa ærlig hva jeg følte og han sa at han respekterte valget mitt - noe han tydeligvis ikke gjør.

Det finnes de som overhodet ikke tar nei for et nei, uansett hva du sier..

Du må ihvertfall være klar ovenfor han hvordan deres forhold skal være...det går an å være venn selv om man har datet...

Skrevet

Det finnes de som overhodet ikke tar nei for et nei, uansett hva du sier..

Dessverre ja.. Men har du pratet med han om det da? Spurt hva det er han vil? Date eller være venner?

Skrevet

Du må ihvertfall være klar ovenfor han hvordan deres forhold skal være...det går an å være venn selv om man har datet...

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Nå må dere slutte å være så naive, damer. En gutt ønsker ikke å bli venner me en jgnte han har blitt avvist av. Når har fortsatt prøver seg er det kun for å få seg noe.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

En ting jeg alltid har operert ut i fra, så er det følgende:

Blir du kjent med ei jente, blir du indirekte kjent med hele venninnegjengen hennes òg. Er dere ikke optimal for hverandre, er kanskje ei av venninnene hennes det.

Han likte deg, ihvertfall personlighetsmessig, og det er aldri galt å utvide sin sosiale sirkel.

Skrevet

Det kan jo faktisk hende at han bare vil være venner :) Når han har sagt at han respekterer deg for dine følelser, kan du jo velge å tro at han gjør det. Og var han så ille å være sammen med, at det ikke er ok å gå på cafe, eller møtes på vors en gang? I såfall må du si klarere i fra tenker jeg :) Ønsker deg i alle fall lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...