AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Jeg er 20 år og studerer. har deltidsjobb utenom, men har ingen fast inntekt. Tjener omtrent 3500-4500 i måneden. Jeg lurte på om noen vet om det finnes en mulighet for meg å få meg et kredittkort? Må nemlig betale et depositum på en leilighet i august, før vi får stipendet, så jeg kommer til å betale tilbake med en gang jeg får dem :-) Kortet skal kun brukes til det. Noen som vet? i og med at jeg ikke har noen fast lønn...
Gjest luri Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Du må bare søke, er utrolig hvor mange som får kredittkort. Om det er smart å skaffe seg det der i mot med så lite penger du har å rutte med i mnd., er en annen sak...
Gjest luri Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Åh, gikk litt fort i svingene her. Du har deltidsjobb altså Det er bare å søke! De nøler ikke akkurat med å sende ut så fremt du ikke har betalingsanmerkninger.
Anglofil Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Hvis du vet du kan betale tilbake senere så er det ikke så farlig å ha kredittkort. Jeg fikk kredittkort gjennom skandiabanken og postbanken/DNB nor før jeg hadde jobb, ikke noe problem. Synes det er veldig kjekt å ha når jeg er ute og reiser, skal bestille over nett osv. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Kjempeflott var bare litt kjipt at utleier av leiligheten skulle ha depositumet rett før jeg får stipedet, menmne, hehe! får håpe det løser seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå