Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 år og studerer. har deltidsjobb utenom, men har ingen fast inntekt. Tjener omtrent 3500-4500 i måneden. Jeg lurte på om noen vet om det finnes en mulighet for meg å få meg et kredittkort? Må nemlig betale et depositum på en leilighet i august, før vi får stipendet, så jeg kommer til å betale tilbake med en gang jeg får dem :-) Kortet skal kun brukes til det. Noen som vet?:) i og med at jeg ikke har noen fast lønn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare søke, er utrolig hvor mange som får kredittkort. Om det er smart å skaffe seg det der i mot med så lite penger du har å rutte med i mnd., er en annen sak...

Skrevet

Åh, gikk litt fort i svingene her. Du har deltidsjobb altså :)

Det er bare å søke! De nøler ikke akkurat med å sende ut så fremt du ikke har betalingsanmerkninger.

Skrevet

Hvis du vet du kan betale tilbake senere så er det ikke så farlig å ha kredittkort. Jeg fikk kredittkort gjennom skandiabanken og postbanken/DNB nor før jeg hadde jobb, ikke noe problem. Synes det er veldig kjekt å ha når jeg er ute og reiser, skal bestille over nett osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Kjempeflott :) var bare litt kjipt at utleier av leiligheten skulle ha depositumet rett før jeg får stipedet, menmne, hehe! får håpe det løser seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...