Gå til innhold

Veeeldig våt....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huff, dette er pinlig for meg, så må spørre her....

Jeg er i begynnelsen av 30 åra- og under sex blir jeg alltid så utrolig våt..... Det skal bare litt tafsing til, så er jeg søkkvåt.

Ved nye partnere (har vært singel en lang stund) får jeg alltid høre: Åååå sååå våt!! De sier det er deilig, men begynner å lure på om jeg er unormal.....

:P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heller for våt enn for tørr..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også sånn. Kjæresten min er nesten ikke borti meg før jeg er gjennomvåt. Med mer berøring blir jeg våt gjennom trusa og noen ganger også gjennom joggebukse. Har ikke vært borti jenter som blir like våte som meg, men har alltid fått høre at det er veldig sexy, så selv om det er litt flaut er det visst bra for andre, hehe!

Skrevet

Huff, dette er pinlig for meg, så må spørre her....

Jeg er i begynnelsen av 30 åra- og under sex blir jeg alltid så utrolig våt..... Det skal bare litt tafsing til, så er jeg søkkvåt.

Ved nye partnere (har vært singel en lang stund) får jeg alltid høre: Åååå sååå våt!! De sier det er deilig, men begynner å lure på om jeg er unormal.....

:P

Hvorfor mener du automatisk at det er en negativ ting når de reagerer på noe som er enormt turn-on for dem?

Det er så typisk dasme å vri det til å være noe negativt om dem, nåe en mann gir komplimenter på en indirekte måte.

Menn om sexy dame: "Sjekk den rumpa!"

Hun : "Guud!De syns jeg har feit ræv!"

Han som gleder seg til å komme inn i henne før sex: "ÅÅ! Så våt!"

Hun som får snåle ideer i hodet av å høre dette: "Hjelp, han syns jeg er unormal!"

Skrevet

Jeg blir også sånn. Kjæresten min er nesten ikke borti meg før jeg er gjennomvåt. Med mer berøring blir jeg våt gjennom trusa og noen ganger også gjennom joggebukse. Har ikke vært borti jenter som blir like våte som meg, men har alltid fått høre at det er veldig sexy, så selv om det er litt flaut er det visst bra for andre, hehe!

Det er jo en bekrefteles på at du ikke faker at du har lyst, men faktisk er kåt, for f@en.(!)

Damer, as... :klaske:

• Liker 1
Skrevet

Dah!! Jeg vet at det egentlig er positivt. Det hadde jo vært kjedelig om han måtte jobbe og jobbe får å få litt glid.

Men det er nok bare at jeg blir litt flau nesten. Tenker at jeg er litt 'pervokåting'. Og alle reagerer jo kun positivt!

Men er det sånn at det kan være litt turnoff å slikke ei som er så våt?

Skal slutte å tenke på det nå- og heller være stolt!

A tribute to my man ;)

TS

Gjest Gjest
Skrevet

Men det er nok bare at jeg blir litt flau nesten. Tenker at jeg er litt 'pervokåting'.

Pervokåting? Det er fysiologien din som fungerer normalt... :tommelopp:

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er jeg og.. Det er vel i grunn bra, men kan være litt irriterende, for han tror gjerne jeg er mer klar enn det jeg egentlig er.. :/ (og når han tar på kondom blir det bare seigt og ikke så bra ofte... :s

Gjest Katten.
Skrevet

For oss gutta er det jo bare et "kompliment". Tenk deg når du får kuken steinhard, slik at den nesten pulserer - gir ikke det en digg følelse?

Kan sammenlignes med det vi føler :)

Skal også være sagt at det ikke alltid er positivt, grunnet redusert friksjon, men det er jo bare å tørke litt underveis ;)

Skrevet

Kan nok melde meg inn i denne klubben. I begynnelsen syntes jeg også at det var flaut, men opp gjennom årene har jeg fått utelukkende positiv respons så nå plager det meg ikke lenger.

Og det er jo slik som Katten beskriver, fullt mulig å tørke opp noe av det dersom det er nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...