Gå til innhold

Damer er rimelig kåte. Har dere sett hvordan damer oppfører seg rundt kjekke menn?

Anbefalte innlegg

Gjest Prof. Green
Skrevet

Jeg er ikke så begavet utseendefronten, så jeg får ikke mye damer. Men jeg har en kompis som er mildt sagt begavet. Når jeg er sammen med han blir jeg stadig mer og mer forbauset for hvordan damer skifter oppførsel. F.eks. hvis jeg står å prater med ei jente, så er hun helt normal og avslappet. Men når kompisen min kommer, så skifter hun TOTALT oppførsel. Det virker nesten som hun er stresset. Kikker alle veier liksom. LOLZ. Litt kult å se på da :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kvinner er noen kåte dyr, akkurat som menn :)

• Liker 5
Gjest Prof. Green
Skrevet

Ja, kvinner er noen kåte dyr, akkurat som menn :)

LOLZ. Det skal være sikkert. Forskjellen er at menn stort sett er kåte hele tiden, mens damer kun blir kåte når det er noen kjekke menn i nærheten.

Gjest Gjest
Skrevet

LOLZ. Det skal være sikkert. Forskjellen er at menn stort sett er kåte hele tiden, mens damer kun blir kåte når det er noen kjekke menn i nærheten.

Det tror jeg ikke noe på... :gjeiper:

Hilsen en mann.

Skrevet

Jeg oppfører meg helt vanlig rundt kjekke menn, for min del. Jeg ser oftest ikke at de er kjekke, en gang. Jeg konsentrerer meg om å se på de fine jentene. Så nei, ikke ALLE damer oppfører seg sånn rundt kjekke menn, det er en grov overdrivelse. Dessuten er det ikke slik at alle har lik smak og syns samme mann er dritkjekk.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ikke så begavet utseendefronten, så jeg får ikke mye damer. Men jeg har en kompis som er mildt sagt begavet. Når jeg er sammen med han blir jeg stadig mer og mer forbauset for hvordan damer skifter oppførsel. F.eks. hvis jeg står å prater med ei jente, så er hun helt normal og avslappet. Men når kompisen min kommer, så skifter hun TOTALT oppførsel. Det virker nesten som hun er stresset. Kikker alle veier liksom. LOLZ. Litt kult å se på da :gjeiper:

Nå vet ikke jeg hva du mener de gjør annerledes mot kjekke typer. Men jeg har blitt fortalt at de kan være det hvis de vil gjøre inntrykk på en fyr.

Men det betyr ikke at de er kåte.

De kan ha interesse for å kjenne deg, og bli likt. De kan ha interesse av et opplegg med deg og rote, lime og bli sett med deg. Men det betyr ikke at de er kåt og vil ha sex av den grunn. De er oftest ikke kåt på det tidspunktet de begynner å rette oppmerksomhet mot en fyr.

Pluss at jeg tror ganske garantert at damer kan også ha en sexdrift generelt sett så de er kåte av det.De trenger ikke være i nærheten av noen mann for å bli det.

Jeg tror det er mer oss gutter som blir kåt av å se et bombshell av ei dame, og ikke jenter som blir kåt av hva de ser. Damer må man berøre, og de trenger å varmes opp i lange tider. Mens en gutt blir ofte klar som en duracellkanin (Duracellkanin på speed noen ganger faktisk.Det kommer an på både hvor gammel man er og hvor lenge det var siden sist, pluss hvor heit dama er og hvor god kontroll man har på seg selv.)

Har jeg feil, damer?

Ville vært fint å fått vite :)

Jeg tror altså TS mener jenter reagerer sånn som gutter typisk gjør, men feilaktig tror dette er typisk for jenter.

Han forveksler jenters ønske om å komme i kontakt med kjekke menn, som å vise tegn på å bli kåt på samme måte som han kjenner seg selv når en vakekr dame går forbi...

Hilsen en mann

• Liker 4
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva du mener de gjør annerledes mot kjekke typer. Men jeg har blitt fortalt at de kan være det hvis de vil gjøre inntrykk på en fyr.

De kan ha interesse for å kjenne deg, og bli likt. De kan ha interesse av et opplegg med deg og rote, lime og bli sett med deg. Men det betyr ikke at de er kåt og vil ha sex av den grunn. De er oftest ikke kåt på det tidspunktet de begynner å rette oppmerksomhet mot en fyr.

Pluss at jeg tror ganske garantert at damer kan også ha en sexdrift generelt sett så de er kåte av det.De trenger ikke være i nærheten av noen mann for å bli det.

Jeg tror det er mer oss gutter som blir kåt av å se et bombshell av ei dame, og ikke jenter som blir kåt av hva de ser. Damer må man berøre, og de trenger å varmes opp i lange tider. Mens en gutt blir ofte klar som en duracellkanin (Duracellkanin på speed noen ganger faktisk.Det kommer an på både hvor gammel man er og hvor lenge det var siden sist, pluss hvor heit dama er og hvor god kontroll man har på seg selv.)

Har jeg feil, damer?

Jeg tror altså TS mener jenter reagerer sånn som gutter typisk gjør, men feilaktig tror dette er typisk for jenter.

Han forveksler jenters ønske om å komme i kontakt med kjekke menn, som å vise tegn på å bli kåt på samme måte som han kjenner seg selv når en vakekr dame går forbi...

Hilsen en mann

Nope, du har ikke feil. Du har skjønt det :)

Og til TS: JA damer er like kåte som menn - det var i 1950 de trodde at damer ikke hadde sexdrift og lyst...

• Liker 2
Gjest Prof. Green
Skrevet

Har jeg feil, damer?

Hilsen en mann

Dette hørtes veldig fornuftig ut!

Gjest Prof. Green
Skrevet

Menneh, ett spørsmål: Jenter som går å glaner/stirrer på kjekke menn. Vil de ha sex eller bare kontakt?

Gjest Gjest
Skrevet

Studietiden er jo nesten som en russetid for de fleste. Det er om å pule flest muligh kjekkaser/bimbos før en etablerer seg. Jeg er midt på utseendemessig, men merker jo hvordan jenter blir galne etter gutter som ser bedre ut enn dem selv. Og jeg merker hvordan gutter puler studinner over en lav sko.

Gjest Gjest
Skrevet

Menneh, ett spørsmål: Jenter som går å glaner/stirrer på kjekke menn. Vil de ha sex eller bare kontakt?

Jeg tror, dette er mitt intrykk, at de vil ha kontakt.

Ønsket om sex kommer etterpå, eller etter hvert.

Du går mer ut fra at de er som oss, noe jeg tror ( dette er igjen mitt inntrykk) at ikke stemmer helt. damer er ikke like raske på avtrekkeren som oss (tror jeg) og jeg tror det de vil er nærhet, forhold, en status-utseende mann, og til slutt kommer sex ( og baby).

(Pluss at det er positivt hvis han har kroner på konto.. :fnise: )

Hilsen en mann

• Liker 2
Skrevet

Kontakt. Eller så har han en buse i nesa... :fnise:

Det er menn som tenker sex med en gang de ser en dama - vi kvinner tenker helt anderledes enn dere menn.

Gjest Prof. Green
Skrevet

Jeg tror, dette er mitt intrykk, at de vil ha kontakt.

Ønsket om sex kommer etterpå, eller etter hvert.

Du går mer ut fra at de er som oss, noe jeg tror ( dette er igjen mitt inntrykk) at ikke stemmer helt. damer er ikke like raske på avtrekkeren som oss (tror jeg) og jeg tror det de vil er nærhet, forhold, en status-utseende mann, og til slutt kommer sex ( og baby).

(Pluss at det er positivt hvis han har kroner på konto.. :fnise: )

Hilsen en mann

Du kan mye om damer. Jeg vet bare at de er deilig å pule på :gjeiper: Takk for bra svar forresten! ;)

Gjest anonym
Skrevet

Har jeg feil, damer?

Hilsen en mann

Jepp, du har skjønt det. Jeg tenker omtrent aldri at "han vil jeg ha sex med", når jeg ser en gutt. Mer at han er søt, fin, virker sympatisk, koselig osv. Og da vil jeg jo gjerne at han skal like meg, og da kan det godt hende man oppfører seg litt annerledes. Jeg blir nok - som TS beskriver - litt mer anspent og kanskje nervøs når jeg er rundt en gutt jeg liker, men det er ikke nødvendigvis fordi jeg er kåt. Har mer lyst å etablere en kontakt med han, snakke med han om NORMALE ting, ikke stå å motta komplimenter og sånn.

Og, selv om det er en attraksjon der, så tenker vi sjelden automatisk på sex. Det kommer liksom etterhvert.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Det jeg har merket, da, det er at damer som kjenner mange kjekke menn. De spretter rundt og vimser og er veldig fornøyd med seg selv. De har selvtiliten sin i orden. Noe av det absolutt værste som kan skje dem, det er når en av disse kjekke fyrene er avvisende på noen måte.

Så jeg tror disse jentene , de tiltrekkes av å føle seg godtatt og populær blant kjekke menn. De legger ikke merke til de mer anonyme guttene. De anonyme fins liksom ikke.

Jeg tror det har å gjøre med å føle seg trygg sosialt sett og vite at man kan få seg det livet man vil med mann og barn i framtida, siden utvalget er innen rekkevidde for dem.De kjenner jo mange kandidater av "riktig slag"...

Derfor har de kanskje en måte å være på rundt kjekke menn som er forskjellig fra de anonyme, siden de vil gjerne bli lagt merke til av de kjekke guttene og gi godt inntrykk av seg selv.

Derfor kan de også være fæle mot pene jenter...

Det er min teori.

(Burde skrevet en master om dette, merker jeg :fnise: Begynne å studere sosialantropologi... :opplyser: )

Hilsen en mann

Gjest Gjest
Skrevet

De færreste menn blir kåte eller får harding bare av å se en pen jente. Slik er det med jenter også. De vil ha kontakt, men hvorfor vil de ha kontak? Jo for de vil bli kjent med en goodlooking og kanskje det kan utvikle seg til et FF, ONS eller kjæresteforhold. Jenter har da seksuelle behov de også. Det er kanskje ikke så mye "Bruk og kast"-mentalitet, men alt henger sammen og er relativt.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan mye om damer. Jeg vet bare at de er deilig å pule på :gjeiper: Takk for bra svar forresten! ;)

Takker for tilliten ( Har vært rundt mange damer i min tid.)

;)

(Og ja, de er delige å pule på :lur: )

Hilsen en mann

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er personlig trener og student. Får lange blikk når jeg går i trang t-skirt på treningssenteret, lesesalen og nattklubber. Det er tillogmeed noen jenter som har hintet kraftig om elskerforhold så at jenter flest er så pripne tror jeg ikke på.

Gjest Gjest
Skrevet

Kontakt. Eller så har han en buse i nesa... :fnise:

Det er menn som tenker sex med en gang de ser en dama - vi kvinner tenker helt anderledes enn dere menn.

Det var jo veldig kategorisk da. Det er jo ikke skikkert menn heller tenker sex med det samme de ser en pen jente.

Hun jeg ble sammen med og er i forhold med, ville jeg bare bli kjent med og tenkte ikke på å prøve meg på henne heller, siden jeg trodde jeg ikke hadde sjans på noen som var så fin... Selv om jeg hadde vært med flere andre før jeg møtte henne, og hatt endel ONS.

Hilsen en mann

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er personlig trener og student. Får lange blikk når jeg går i trang t-skirt på treningssenteret, lesesalen og nattklubber. Det er tillogmeed noen jenter som har hintet kraftig om elskerforhold så at jenter flest er så pripne tror jeg ikke på.

Jeg syns heller ikke de er pripne. Men jeg mener det tar lengre tid å få dem tent enn det tar for menn å få lyst på noe de ser.

Men kan bli kåt uten å ville ha sex også.

Men noen av damene er så klart der og dytter deg i retning av senga... :sengekos:

Det er ikke sånn at alle er kliss like og gjør det samme heller.

Hilsen en mann

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...