Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke side er best når det gjelder handling av sminke og hudpleie over nett?

strawberrynet.com

lookfantastic.com

eller andre? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke side er best når det gjelder handling av sminke og hudpleie over nett?

strawberrynet.com

lookfantastic.com

eller andre? :)

Det finnes et hav av gode nettbutikker. FeelUnique.com er fin for Norge da de har fri frakt pluss at de betaler tilbake hva enn du må betale av toll.

Denne nettbutikksguiden inneholder det meste av nyttig info :)

Skrevet

Liker beautybay.com

Skrevet

Slenger meg på feelunique.com, veldig digg å slippe å tenke på frakt! De har det meste jeg bruker å kjøpe, og har gode priser. Ellers bruker jeg stort sett bare ebay. Litt risky, men det går stort sett bra når man bruker de selgerne med god feedback! Jeg har ikke opplevd noen ulumskheter der enda i allefall, og jeg har handlet mye på ebay!

Skrevet

feelunique.com og strawberrynet.com er de jeg handler fra hvis de har det jeg skal ha. Begge betaler tilbake moms, og har gratis frakt.

Skrevet

Jeg handler fra feelunique, strawberrynet, beautybay og lookfantastic. Erfaringsmessig synes jeg feelunique er best, fordi de er best på pris (nesten uten unntak), har frifrakt, får ekstrarabatter (fredagstilbud og VIP-rabatt på mitt favorittmerke) og de har dessuten ganske rask levering. Har ikke prøvd å handle over tollgransa på 200 ennå (bestiller helelr i fler omganger litt og litt) men tenker å kjøpe med rettetang fra GHD snart så da håper jeg det går fint å få tilbake det jeg har bestalt i toll og moms :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

www.britique.com :)

AnonymBruker
Skrevet

feelunique.com og strawberrynet.com er de jeg handler fra hvis de har det jeg skal ha. Begge betaler tilbake moms, og har gratis frakt.

Hva vil det si at de betaler tilbake mva?

AnonymBruker
Skrevet

At om du betaler Toll når du får varene dine til Norge noe du må gjøre om du bestiller over 300 kr. så kan du få de tilbake men sist jeg prøvde å gjøre det tok det laang tid før jeg fikk pengene igjen.. liker ikke å handle på feelunique.com, treig levering også!

Skrevet

At om du betaler Toll når du får varene dine til Norge noe du må gjøre om du bestiller over 300 kr. så kan du få de tilbake men sist jeg prøvde å gjøre det tok det laang tid før jeg fikk pengene igjen.. liker ikke å handle på feelunique.com, treig levering også!

Men det stod mva, ikke toll? Det er ikke toll på kosmetikk.

Skrevet

Moms og tollgebyr - ikke toll.

Og det er 200,- eller mer. Ikke over 300,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...