Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen som vet om et gratisprogram der man enkelt kan redigere videoer? Jeg vil ha slike der det går ann å få filmen til å spille fortere, der du kan fjerne lyden osv..

Takker for svar :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

windows movie maker?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd den, men forstår ikke hvordan det funker :/

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har noen konkrete spørsmål om windows movie maker kan du stille dem her, så skal jeg svare ;)

Skrevet

Hvordan får jeg videoen til å spille fortere?

AnonymBruker
Skrevet

Her er jeg igjen =) For å få videoen til å spille fortere går du opp i den menyen øverst på skjermen som heter "klipp", så velger du "video", også "effekter". Her inne kan man velge forskjellige ting ved å scrolle nedover, blant annet noe som heter "rask, dobbel". Da går videoen dobbelt så fort ;)

Hvis det er noe annet du lurer på om windows movie maker er det bare å spørre, så skal jeg svare deg =)

Skrevet

Tusen takk for svar :D Ja det skal jeg. :gjeiper:

Skrevet

Hvilken program må jeg ha for å kunne spille av videoene fra mobilen på pcen. For når jeg prøvde å åpne videoen i movie maker så stod det at maskinen ikke har det programmet som trengs for å spille av filmen`?

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken program må jeg ha for å kunne spille av videoene fra mobilen på pcen. For når jeg prøvde å åpne videoen i movie maker så stod det at maskinen ikke har det programmet som trengs for å spille av filmen`?

Hei igjen ja. Hvilken filtype er videofilene fra mobilen? Det finner du ut ved å høyreklikke på filen og velge "egenskaper".

• 1 måned senere...
Skrevet

Heei. Beklager hadde helt glemt tråden :/ men ja filtypen er 3GP-fil.

Håper på svar fortest mulig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...