AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Jeg ser at man i søknaden(jeg vil reise som utvekslingsstudent) må ha med ANBEFALING FRA EN LÆRER.. Jeg har ingenting til overs for min kontaktlærer, og har ikke spesielt lyst til å spørre om han kan skrive noe som helst ang. dette. Måtte dere ha med dette? "•Letter of Recommendation - anbefaling skrevet og signert av en av dine lærere"
chikako Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Det var sangpedagogen min (gikk på musikklinja) som skrev min anbefaling. En annen lærer enn kontaktlæreren går altså helt fint
Fotojente Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Du kan godt få noen andre lærere til å skrive for deg Feks engelsk lærer?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Det er veldig vanlig at utenlandske studiesteder krever anbefalelsesbrev. Har du ikke bedre kontakt med noen av dine andre lærere, sånn at de kan skrive?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Mener du utvekslingsstudent (altså på høyere utdanning) eller utvekslingselev (på videregående)? På det siste er det helt vanlig å måtte komme med brev, det trenger ikke være kontaktlæreren din, men kan være en annen lærer du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå