Gjest Nuske77 Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 Nuskemannen og jeg har ikke kjent hverandre mer enn ca 5 mnd og har vært sammen i 3,5, men har alikevel bestemt oss for at 12/02-05 er den store dagen. Jeg har jo et bilde av hvordan jeg ønsker denne dagen, men ettersom vi har vært sammen så kort tid, som ikke har bare vært en dans på roser, har jeg ikke bestemt noe fult og helt. Vi har jo ingen garantier, det er livets realiteter... Men det skal sies at jeg har "snusa litt her og der da".... Huff leser fort over det jeg nå har skrevet og det virker egentlig veldig egoistisk.... Bare så det er sagt, serverer mine ideer på sølvfat til Nuskemannen den dagen det føles rett å ha en bryllupsplanleggings dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 Ser det er laget en "presentasjonsklubb" her blant 2005 brudene... Synes det passer bedre å presentere meg her jeg da under mine egne bryllupstanker. Greit å ha alt på et sted liksom. Nuske er i dag 26 år og vil være 27,5 på bryllupsdagen. Nuskemannen er i dag 34 år og mangler bare noen få dager på 36 på den store dagen. Nuskemannens sønn er i dag 12 og manger bare dager på 14 når pappa og Nuske gifter seg. Skal være brudesvenn han i sammen med sønnen til Nuske forlover som er 3,5 år på bryllupsdagen. Nuskemannen ønsket seg vinterbryllup, så det fikk han selv om jeg egentlig ønsket meg vår eller høst ( er så fine farger ute da til utebilder). Vi skal ha kirkebryllup i den kirken som jeg er døpt og konfirmert. Det er ikke den kirken vi tilhører utfra hvor vi bor nå, men håper at det kan fikses uansett. Foreløpig dato er 12/02-2005, men livets realiteter bestemmer jo og, så det kan jo fort skje at denne datoen blir flyttet noen dager frem eller tilbake. Regner med at det kommer litt mer "bli kjent" info innimellom tankene som kommer ned her etterhvert som plannleggingen kommer skikkelig i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. november 2003 #3 Del Skrevet 26. november 2003 Lage deg en dagbok, du :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 3. desember 2003 #4 Del Skrevet 3. desember 2003 Hmmmm kanskje jeg skal gjøre det en dag - hvem vet.... ??? Synes "dagbok" er et litt skremmende ord og jeg da, det "forplikter" liksom.... Det blir kanskje ikke så skremmende likevel når Nuskemannen og jeg begynner å planlegge for alvor og ikke bare leker med tanker som nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå