rigelgutten Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Jeg vil til syden i sommer,men har trolig ingen å reise med. Orker ikke la det ødelegge for meg. Jeg vil til syden for å ligge på stranda,sole meg og bade,ligge ved bassenget med en god bok og en iskald cola .Da er livet bra for meg. Trenger ikke gjøre så mye. Ellers er jeg glad i shopping,og elsker å gå rundt i butikker å titte. Har lyst til å gå ut på bar og diskotek,ikke for å drikke men danse og se på livet. Ser for meg et hotell på stranda med bar og restaurant. Kanskje i sentrum sånn at jeg slipper å ta taxi olfor å komme meg til butikker osv. Vil nok ha et ganske bra hotell,ikke noe rønne som er innvadert av edderkopper ol. Et hotell der det er endel unge folk,ikke bare barnefamilier men samtidig ikke bare party ungdom. finnes et sånt sted ? Jeg er veldig glad i Hellas.
rigelgutten Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2011 Jepp,har tenkt på frankrike har du hotell å anbefale?
MissStiles Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Kan anbefale Rhodos. Hvis det var Hellas du tenkte på.
Snop Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Jeg reiste alene til Platanias på Kreta. Der synes jeg det er perfekt både med tanke på priser, aldersgruppe, strender, stemning, vennlighet, avstander, uteplasser, restauranter etc. Ellers syntes jeg det var veldig greit å velge all inclusive når jeg var alene, fordi jeg slapp å gå på restaurant alene hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå