Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #1 Skrevet 12. november 2003 Noen som har _gjort det_ i hav, vann eller basseng? Skal reise til syden i høstferien, bading og sånnt blir det selvfølgelig :D men så sa samboeren at vi kunne "kose og tulle" i vannet...Noe jeg bare har sett i ettpar tre filmer, er det noe spesiellt jeg må passe på eller? (Bruker P-Piller så spør ikke om prevansjon)
PREDATOR Skrevet 12. november 2003 #2 Skrevet 12. november 2003 Har ikkke koset oss i vann tidligere nei. men det er i mine drømmer Må egentlig til varmere strøk for det da, hvis ikke blir det vel en kraftig badetiss Så kaldt som det er her i landet...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. november 2003 #3 Skrevet 12. november 2003 Bare pass på at ingen ser dere dere, så går resten av seg selv
*Lillian* Skrevet 12. november 2003 #4 Skrevet 12. november 2003 Sex i vannet er oppskrytt Men alt skal jo prøves... Tror ikke det er noe spesielt du trenger å tenke på, men du blir ikke våt på samme måten i vannet, så det blir ikke helt samme friksjon... Lillian
Gjest Silda Skrevet 12. november 2003 #5 Skrevet 12. november 2003 Enig med Lillian............ Litt avhengig av hvor glad du er i vann, da... jeg liker ikke å få saltvann( klorvann) hverken i munnen eller øynene :oops:
Gyldenløwe Skrevet 12. november 2003 #6 Skrevet 12. november 2003 O ja! På harryferie i Syden (Gran Canaria, Amadores Beach :oops:). Fin oppdrift i vann, så hun kunne bare slå beina rundt rundt meg i oppreist stilling. Bare å dra til side badetøy og smette'n inn Jeg tror fortsatt ingen skjønte at vi gjorde noe mer enn å kline litt i vannet, for ingen så ut til å legge merke til oss. Nå skal det legges til at vi ikke tok det til avslutning, bare en liten forsmak på hva som skjedde når vi kom tilbake til hotellet. Tror vi gikk den strandpromenaden hjem på rekordfart. Ting å passe på? Tja, vann er ikke ideelt i fohold til smøring, selv om man kanskje skulle tro det motsatte. Badetiss er nevnt, kan kreve litt større ophisselse enn vanlig for å lure småen ut hvis vannet kaldt. Vet ikke om basseng er så fristende mht hygienen (tenk på at det både har vært folk i vannet før dere og det skal bade folk etter dere), men havet er vel kanskje ikke så mye bedre mange steder. Kjør på, og lykke til!
Gjest glamourgirl Skrevet 12. november 2003 #7 Skrevet 12. november 2003 Har prøvd det i badekar noen ganger, det er ganske greit, selv om jeg nok tok skrekken etter et meget uheldig forsøk, som jeg vel såvidt har nevnt her før engang. Jeg og eksen satt i badekaret og koste oss, dette var i et dårlig isolert kollektiv, vannet gikk over sine bredder, og i etasjen under satt han vi bodde med på do. Han fikk vannet over seg, ble dryppvåt, og ropte opp til oss at vi måtte roe oss ned, og ta ut litt vann. Jeg tok ut proppen av badekaret, men suget i sluken var det ikke noe i veien med... Jeg ble sugd fast, og kom ikke løs. Den ene rompe-ballen satt som limt fast, med superlim. Eksen, som ikke akkurat er verdens sterkeste mann halte og drog i meg. Etter mye strev fikk vi meg løs, og jeg hadde verdens største su-merke på rompa i ukesvis...
Gjest glamourgirl Skrevet 12. november 2003 #9 Skrevet 12. november 2003 Du har noen historier, Glammy :oops: Ja, jeg har vel det... Det er forresten veldig godt å bli slikket under vann... selv om mannen må være ganske koordinert, og flink til å holde pusten... 8)
Gjest lmari Skrevet 12. november 2003 #10 Skrevet 12. november 2003 Men er det ikke noe med at man egentlig skal være litt forsiktig med å ha sex under vann? Fordi det ikke er så bra å få vann presset opp i skjeden? Mener å ha lest det ett eller annet sted.....
Gjest glamourgirl Skrevet 12. november 2003 #11 Skrevet 12. november 2003 Jo, har hørt det Imari! Dessuten, og det er helt sant kan det oppstå vakuum i skjeden, og da får du den ikke ut. Da må det muskelavslappende sprøyter til, før dere kommer løs. Tenk skrekkscenario, tett omslynget på båren, mens ambulansefolka ler så de griner :o
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #12 Skrevet 12. november 2003 Litt slemt glamourgirl, men jeg bare måtte le av deg Det var ihvertfall noe nytt :D Ikke noe å være flau for det var jo bare morsomt Gyldeløve det er nok ikke Grand kanaria harrytur nei...Eeenda lengre sør Azorene - Tenkte ikke å skryte av det akkurat da. Vet de har utrolig hav der og at det skal være veldig fint. Typen går på fridykking og skryter litt av at han har holdt pusten i flere minutter når han ligger på bunnen i basseng, men det spørs om han klarer det når han plutselig får noe å "gjøre" der nede hihihi. Vi får fikse på smøringen med en SWIX variant kanskje
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #13 Skrevet 12. november 2003 Jo, har hørt det Imari! Dessuten, og det er helt sant kan det oppstå vakuum i skjeden, og da får du den ikke ut. Da må det muskelavslappende sprøyter til, før dere kommer løs. Tenk skrekkscenario, tett omslynget på båren, mens ambulansefolka ler så de griner :o Er vel bare å vente til den blir slapp...Eller ta typens snorkel å blåse litt luft inn
Gjest glamourgirl Skrevet 12. november 2003 #14 Skrevet 12. november 2003 Kos deg masse kjære gjest! Tror dere får en fin fin tur jeg! Klem fra Glammy
Gjest glamourgirl Skrevet 12. november 2003 #15 Skrevet 12. november 2003 Er vel bare å vente til den blir slapp...Eller ta typens snorkel å blåse litt luft inn Poenget er at den blir ikke slapp. Vakuumet i skjeden gjør at den holder ereksjonen, uansett hvor lite opphissende situasjonen er. Dermed kommer du ikke løs før jenta får en muskelavslappende sprøyte. Det er faktisk sant. :o
Nøste Skrevet 12. november 2003 #16 Skrevet 12. november 2003 Det å kose i vannet har bare prøvd i badekar en gang men har lyst til å prøve det . Det høres deilig ut . Lykke til i syden. Kos dere. 1
Gjest lurven Skrevet 12. november 2003 #17 Skrevet 12. november 2003 Har prøvd det i badekar noen ganger' date=' det er ganske greit, selv om jeg nok tok skrekken etter et meget uheldig forsøk, som jeg vel såvidt har nevnt her før engang. Jeg og eksen satt i badekaret og koste oss, dette var i et dårlig isolert kollektiv, vannet gikk over sine bredder, og i etasjen under satt han vi bodde med på do. Han fikk vannet over seg, ble dryppvåt, og ropte opp til oss at vi måtte roe oss ned, og ta ut litt vann. Jeg tok ut proppen av badekaret, men suget i sluken var det ikke noe i veien med... Jeg ble sugd fast, og kom ikke løs. Den ene rompe-ballen satt som limt fast, med superlim. Eksen, som ikke akkurat er verdens sterkeste mann halte og drog i meg. Etter mye strev fikk vi meg løs, og jeg hadde verdens største su-merke på rompa i ukesvis...[/quote'] jeg dør
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #18 Skrevet 13. november 2003 jeg dør lurven Superaktiv bruker Ble Medlem: 08 Aug 2003 Innlegg: 2238 Bosted: house of the rising sun
Livets datter Skrevet 13. november 2003 #19 Skrevet 13. november 2003 Bare si ifra hvilket vann det er, så jeg slipper å bade der!
Musemor Skrevet 13. november 2003 #20 Skrevet 13. november 2003 Vi har gjort det mange ganger på sydentur og det er deilig og opphissende fordi noen kanskje ser deg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå