Gjest döderlein Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Har eksamen til fredag, og har virkelig vanskeligheter med å sette meg ned og lese på det. Har gjort flere gamle eksamner til faget, og øvd på de spørsmålene som går igjen. Men trenger å kunne sette meg ned og lese mer, men ææ, synes det er så vanskelig stoff. Hva gjør dere for å virkelig tvinge dere selv når dere synes noe er uinteressant og vanskelig?
Genesis Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Hva gjør dere for å virkelig tvinge dere selv når dere synes noe er uinteressant og vanskelig? Bunkrer meg inne helt uforstyrret med en halv liter kaffe på kanna og en boks med snus!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Smør en solid matpakke og ta med en heftig termos med kaffe. Gå på lesesalen. Ikke ta med pc. BLI DER. Et par smeller jeg har gått på selv er å: 1) tro jeg får lest bra hjemme. Det gjør man ikke. 2) ta med pc for å notere på. Da sitter man på facebook hele dagen 3) ikke ta med nok mat, så man må gå hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå