AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Før hadde jeg aldri noe problem med å søke opp en gateadresse, for så å få navn og telefonnummer på de som bodde der. F.eks. kunne jeg søke på Granlyveien 7B, og så kom det opp navn. Men det fungerer jo ikke lenger? Søker på eget navn, ikke noe problem. Adresse og postnummer kommer opp. Søker så på adresse og postnummer, og det kommer bare opp irrelevante funn i kvasir. What? Noen som har observert det samme?
sofie777 Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Jeg merker det samme og det irriterer meg grenseløst og jeg bruker denne tjenesten på jobben også (finner adresser på returbrev). I forhold til det siste irriterer det at man før kunne snevre inn på fylke og kommune og slikt, men det er heller ikke mulig. Og selvfølgelig har den katalogen jeg bruker som nr. 2 (fordi den ofte har bedre oppdaterte adresser), finnfirma.no, også tatt kvelden, totalt.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Da er det ikke bare jeg som kløner, altså... Har også alltid brukt denne tjenesten. Ser at naboens hjelpemiddel-tandemsykkel ligger slengt borti hogget her, tenkte å ringe ham for å spørre om han vet det, eller om noen har vært rampete. Vet fornavnet hans, og adressen, men telefonnummeret finner jeg ikke ut av. Og han er ikke hjemme. Jeg får gå og hente sykkelen. Det har vært slik en stund nå, etter at siden forandret layout. Ser ut som om den nye "løsningen" er permanent.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Jeg sendte en mail til Eniro for å spørre/klage... ts
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Stusset veldig på dette jeg også og irriterende er det. Fremskrittet går ikke alltid fremover...
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #6 Skrevet 1. juni 2011 På 1881.no funker det. Der er det også "avansert søk" med flere valg.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #7 Skrevet 1. juni 2011 På 1881.no funker det. Der er det også "avansert søk" med flere valg. Fantastisk! Takk! ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå