Gå til innhold

Kan Mette-Marit sammenlignes med Grace Kelly?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser stadig vekk at Mette-Marit sammenlignes med Grace Kelly i skjønnhet og utseende.

For all del, jeg synes MM er lett på øyet og kler seg bra. Rene trekk og høy og flott. Men like vakker som Grace Kelly?

Mette-Marit

Grace Kelly

Hva synes DU?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan ikke sammenlignes. To forskjellige damer som tilfeldigvis fikk en mann som var høyt oppe i rangstigen, det er vel det hele.

• Liker 2
Skrevet

Virkelig ikke.

Skrevet (endret)

Jeg må si at jeg skjønner hvorfor de sammenligner Mette Marit med Crace Kelly. For de har mange like trekk synes jeg :)

Endret av Poppsilopp
  • Liker 2
Skrevet

Ikke i nærheten engang!

Synes personlig at MM, tross store forbedringer fra da hun først entret rampelyset, fortsatt er en "grå mus".

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Overhodet ikke! Grace var en skjønnhet, noe MM ikke er.

Skrevet

Se på disse bildene da.

mette-marit_primary.jpg

mette-marit_1209570c.jpg

Synes dere virkelig ikke at hun er en skjønnhet?

• Liker 6
Skrevet

MM er pen når hun er sminket og stylet, men ikke i nærheten av Grace Kelly skjønnhetsmessig. På de siste offisielle bildene av kongefamilien er hun veldig pen, men man ser at hun er retusjert så det holder.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil legge til at Mett-Marit er mye penere i virkeligheten enn på bilder.PÅ bilder ligger hun over gjennomsnittet, men i virkeligheten er hun langt over gjennomsnittet. Skjønner godt at Håkon falt for henne.

• Liker 3
Skrevet

Hah, som om ikke Grace Kelly var sminket og stylet til ytterste spiss?

Mette Marit er et moteikon, hun kler seg elegant, moderne og pent - passer min stil perfekt. Hun er kronprinsesse, hun bør ikke kle seg som "kjendiser flest", hun bør være litt voksen i sin stil. Hun gjør en kjempejobb!

• Liker 5
Skrevet

Sminket og stylet, eller ikke: MM er alldeles ikke en grå mus.

Hun er nordisk, kjølig, vakker og ven i trekkene. :opplyser:

• Liker 4
Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns ikke de to er sammenlignbare. Mette Marit ser helt vanlig ut, mens Grace Kelly er uvanlig vakker. Men det er min smak da :)

Gjest Cosette
Skrevet

Mette Marit er et moteikon

Virkelig?

Jeg trodde man måtte gjøre mer enn å kle seg pent og elegant for kunne betegnes som et moteikon. Som å ha en innovativ stil som etterlignes av en hel generasjon. Jeg tenker f.eks. Audrey Hepburn, hvis stil og look har vært populær i femti år nå. Jeg synes Mette-Marit kler seg OK for sin rolle, men hun er ikke akkurat den alle kidsa ønsker å se ut som. Jeg kan ikke huske ett eneste av hennes antrekk, bortsett fra brudekjolen da..

Nuvel, over til temaet - Grace Kelly er tross alt en av tidenes vakreste kvinner, etter min mening. Trekkene hennes er faktisk oppsiktsvekkende vakre, hun er utrolig finskåret, alt er i balanse. Det skal litt til å kunne sammenlignes med henne, og for meg er MM for ordinær. Hvilket det absolutt ikke er noe galt i. Hun er en flott dame, men som sagt ordinær i sammenligning med Kelly.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mette-Marit er pen, og fra heldige vinkler til tider vakker. Grace Kelly var imidlertid en mer klassisk feminin skjønnhet. Mette-Marit er litt mer firskåren i trekkene.

Skrevet

Se på disse bildene da.

mette-marit_primary.jpg

mette-marit_1209570c.jpg

Synes dere virkelig ikke at hun er en skjønnhet?

Synes ikke mannlige ansiktstrekk og smale lepper er særlig flatterende, nei.

AnonymBruker
Skrevet

Ja , hun er kliss lik Grace Jones....lol

Skrevet

De har kanskje noe av den samme litt kjølige elegansen, men ansiktstrekkene finnes ikke like i det hele tatt.

Skrevet

Ja , hun er kliss lik Grace Jones....lol

:hoho:

Grace Jones er vel å ta i litt hardt

Grace Jones

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke MM er særlig pen. Helt gjennomsnittlig, og det når hun er fikset på av profesjonelle.

Grace Kelly derimot er pen.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Leser stadig vekk at Mette-Marit sammenlignes med Grace Kelly i skjønnhet og utseende.

For all del, jeg synes MM er lett på øyet og kler seg bra. Rene trekk og høy og flott. Men like vakker som Grace Kelly?

Mette-Marit

Grace Kelly

Hva synes DU?

Grace Kelly så ut som en dame med mer selvsikkerhet og klasse. Mette Marit er jo også pen, men hun hadde vært penere om hun ikke var så lut i ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...