Gå til innhold

Hva koster en brudebukett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 1500-2000 en ok pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mamma og jeg kjøpte til min søster! den kostet ca. 1400! huttetu! så vil si at 1500-2000 er mer en bra nok!

Skrevet

Hei!

Det kommer an på hvilke blomster du skal ha, størrelse og form.

Men det høres da ut som en grei sum det, så lenge du er fornøyd med den. :)

Skrevet

Det er ganske vanlig at en bukett koster rundt 2-3000 kr. Jeg betalte 1200 kr for en kupong på en verdi av 3000 kr (gjennom groupon). Den prisen du har fått synes jeg er veldig bra.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Høres ut som en helt ok pris det ;)

Vanlig bukettpris ligger på alt fra 500 til mange mange tusen.

AnonymBruker
Skrevet

Min kostet 2700 så ja, du har fått en helt grei pris.

AnonymBruker
Skrevet

Er prisen så høy fordi at det kalles BRUDEbukett? Sparer man penger på å ikke nevne bryllup?

AnonymBruker
Skrevet

Bruk en brokkoli kvast, 10 kr på spar.

• Liker 2
Skrevet

Er prisen så høy fordi at det kalles BRUDEbukett? Sparer man penger på å ikke nevne bryllup?

Vet du hvor mye tid og forberedelser som blir lagt ned i en brudebukett fra dekoratørens side?

"det kan vel ikke være så vanskelig", tenker vel de fleste.

Folk betaler lett 1000-lappen for å sitte i frisørstolen en liten time.

Men å betale litt mer for en bukett som ofte kan ta 2-3 timer å lage, skal liksom være uhørt.

Kjenner jeg faktisk jeg blir litt frustrert når jeg merker hvor "lett" folk tror det er.

Nå er det en gang fagfolk som jobber i blomsterbutikk, som har trent på dette i mange år og som veldig gjerne vil bidra til en flott dag for brudeparet på den måten de kan og legger ned utrolig mye tid og energi i en brudebukett og det som hører til.

Brudebuketter er det kjekkeste JEG gjør som dekoratør.

Og jeg håper og tror at de sikkert over 100 brudene jeg har fått lov å lage bukett til, setter pris på arbeidet jeg gjør. har enda til gode å få klager på prisen ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...