Gå til innhold

Hvor mye bør man gi?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bekjent som skal synge i bryllupet våres. Men jeg er litt usikker på hvordan gå frem for å finne ut hvor mye man bør betale, evt om man bare skal gi det uten å spørre hva hun forventer!?

Hun ble glad for å bli spurt, og sa hun gjorde det gjerne for oss. Hun er ikke profesjonell :)

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Då er det vel ikkje naturleg å betale noko, men kanskje kjøpe henne ei gåve som takk?

Gjest navnelapp
Skrevet

Og så vil eg føye til: Forutsatt at ho er gjest i bryllupet. Dersom ho berre skal kome og synge og gå igjen ville eg gitt henne eit honorar, 1000,- er vanleg beløp.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min blir ofte spurt om å synge eller spille i sånne ting. Han er heller ikke profesjonell. Kjæresten min pleier få mellom 500-1500 for det, det kommer selvsagt an på hvor god råd man har. Er hun invitert i bryllupet? Hvis ikke synes jeg i hvert fall dere bør betale henne. Hvis hun sier nei så er det jo greit, men hun fortjener å bli tilbudt penger i hvert fall. Særlig når det er dere som har spurt henne.

Skrevet

Hun er ikke bedt i bryllupet nei, og må reise et stykke. Så jeg tenkte hvertfall 1000,- evt litt mer fordi ho må reise.. men det er greit å spørre på forhånd hva hun syns er en grei pris?=)

Skrevet

Vi skal ha ei som skal synge i vår vielse, som ikke er gjest i bryllupet vårt. Hun skal ha 1200kr for å synge. Det var uansett hvor mange sanger hun skulle synge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...