Gå til innhold

Jeg har fått skoene mine, men de er akkurat litt for små :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte røde sko gjennom Ebay. De er helt nydelige, sånn bortsett fra at de ikke passer da :/

Hva er mest lønnsomt tror dere. Selge de, eller sende tilbake til Kina og få nye?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blokke dem ut hos en skomaker?

Skrevet

Hva slags sko er det? Er de i skinn? Bestilte noen i skinn hos brandos, de var for små men når jeg hadde brukt de 4-5 ganger ble de for store :(

AnonymBruker
Skrevet

Nå spurte du vanskelig.

Sateng utenpå iallefall..

AnonymBruker
Skrevet

Blokke dem ut hos en skomaker?

Hmm, kanskje det? Går det med alle sko?

Gjest sue84
Skrevet

Med noen typer sko så går det om du har noen sokker i varmt vann, vrir de og har de på deg, så har du på deg skoene og går rundt med de i et par timer.. da skal de utvide seg litt.. men så har jeg ikke peilig på hvilke sko du har da ;)

Gjest charella
Skrevet

har hørt at man kan legge oppi en brødpose med vann og ligge i frysen. men kommer vel an på hvilken type sko det er.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Å utvide sko i bredden går greit. Fuktighet og skoblokkere (eller skomaker).

Fuktige (ikke søkkvåte), litt tykkere strømper på bena og på med skoene pleier også hjelpe.

Å utvide i lengden er ikke mulig. Sålen har den lengden den er ment å ha i den størrelsen, så er det for små i lengderetning så bør du sende dem tilbake og bytte dem.

AnonymBruker
Skrevet

Å utvide sko i bredden går greit. Fuktighet og skoblokkere (eller skomaker).

Fuktige (ikke søkkvåte), litt tykkere strømper på bena og på med skoene pleier også hjelpe.

Å utvide i lengden er ikke mulig. Sålen har den lengden den er ment å ha i den størrelsen, så er det for små i lengderetning så bør du sende dem tilbake og bytte dem.

Skoene har åpen tå.

Jeg får de på meg, men det ser liksom ut som om jeg har presset føttene nedi, ikke pent med andre ord.

Æsj! Jeg har sendt mail til de jeg kjøpte av. Får se hva de sier.

Tusen takk for svar og gode råd alle :)

Skrevet

Høres ut som om du trenger en halv str større. Spør om de fører halvstørrelser, det kan nemlig bli for stort med et helt nummer større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...